Ben gezerken değil otururken yoruluyorum, benim işim gezmek. Turizm o kadar geniş bir yelpaze ki, bu hareketliliğe başka türlü yetişmek mümkün değil. Gezerek, dostlarımızı ziyaret ederek sezondaki yenilikleri öğreniyor, fikir alış verişi ve katkılarımızla birlikte elbette işin en güzel yanı olan bilgilerimizi sizinle paylaşıyorum.
Sezon erken başladı ama hazırlıklar tamamlandı ve otellerimiz yeni misafirlerini ağırlamaya başladılar. Kış boyunca Antalya ve çevresi ağırlıklı olmak üzere farklı şehirlerde 100'e yakın otelimizi bizzat ziyaretlerimle yakından izleme fırsatı buldum.
Konsept ağırlıklı otellerde öne çıkan fikirler ve inovasyonlar genelde en beğenilen ünitelerin daha güzel ve daha kullanışlı hale getirilmesi ki, bu çok hoşuma gitti. Yöneticilerin tamamının özveri ve büyük bir heyecanla asla ''nasıl olsa beğeniliyor'' demeden bir taraftan iyi olanı ve memnuniyeti muhafaza ederken üstüne koyarak ilerlemeleri sayesinde hak ettikleri karşılığı mutlu bir şekilde yaşadıklarına şahit oluyorum. Hepimiz birlikte kahvelerimizi yudumlarken boğazımızdan aşağı doğru adeta aferinler akıyor, tebessümlerimiz çoğalıyor ve tabii ki gururlanıyoruz.
Sadece otellerimiz değil, onların konuşlandıkları bölgelerde küçüklü büyüklü hediyelik eşya satıcılarından çeşitli marketlere ve alışveriş merkezlerine kadar her ünitenin yenilikler içinde tatlı bir rekabete soyunması, çok çeşitliliğe ve renkli görüntülere neden oluyor.
2000 li yıllardan önce alıştığımız ''Turistik Fiyat'' kavramı artık pozitif yönde değişiyor ve döviz bazında kabul edilen fiyatlarda cazip indirimler uygulanıyor.
Hareketli bir sezon geçireceğimiz belli ama 2024' de turizmdeki tercih ve beğenilerin çok önemli bir kıstas olacağı, rekabetin daha da kızışacağı ve böylece destinasyonlarda cezbedici bütün faktörlerin revize edileceği konusu gerek bakanlığımız ve gerekse işletmeler tarafından hassasiyetle takip edilmelidir.
Aşkın KOÇ ve ekibi olarak bizler de her zaman olduğu gibi bütün gelişmeleri yakından takip edeceğimiz gibi yeni programlar üretmeye, bilgi ve eğlence dolu yayımlarımızı sizlerle paylaşmaya, istek ve önerilerinizi değerlendirmeye devam edeceğiz.
Yorum Ekle
Yorumlar (0)
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Aşkın Koç
Çıtalar yükseliyor, rekabet artıyor
Ben gezerken değil otururken yoruluyorum, benim işim gezmek. Turizm o kadar geniş bir yelpaze ki, bu hareketliliğe başka türlü yetişmek mümkün değil. Gezerek, dostlarımızı ziyaret ederek sezondaki yenilikleri öğreniyor, fikir alış verişi ve katkılarımızla birlikte elbette işin en güzel yanı olan bilgilerimizi sizinle paylaşıyorum.
Sezon erken başladı ama hazırlıklar tamamlandı ve otellerimiz yeni misafirlerini ağırlamaya başladılar. Kış boyunca Antalya ve çevresi ağırlıklı olmak üzere farklı şehirlerde 100'e yakın otelimizi bizzat ziyaretlerimle yakından izleme fırsatı buldum.
Konsept ağırlıklı otellerde öne çıkan fikirler ve inovasyonlar genelde en beğenilen ünitelerin daha güzel ve daha kullanışlı hale getirilmesi ki, bu çok hoşuma gitti. Yöneticilerin tamamının özveri ve büyük bir heyecanla asla ''nasıl olsa beğeniliyor'' demeden bir taraftan iyi olanı ve memnuniyeti muhafaza ederken üstüne koyarak ilerlemeleri sayesinde hak ettikleri karşılığı mutlu bir şekilde yaşadıklarına şahit oluyorum. Hepimiz birlikte kahvelerimizi yudumlarken boğazımızdan aşağı doğru adeta aferinler akıyor, tebessümlerimiz çoğalıyor ve tabii ki gururlanıyoruz.
Sadece otellerimiz değil, onların konuşlandıkları bölgelerde küçüklü büyüklü hediyelik eşya satıcılarından çeşitli marketlere ve alışveriş merkezlerine kadar her ünitenin yenilikler içinde tatlı bir rekabete soyunması, çok çeşitliliğe ve renkli görüntülere neden oluyor.
2000 li yıllardan önce alıştığımız ''Turistik Fiyat'' kavramı artık pozitif yönde değişiyor ve döviz bazında kabul edilen fiyatlarda cazip indirimler uygulanıyor.
Hareketli bir sezon geçireceğimiz belli ama 2024' de turizmdeki tercih ve beğenilerin çok önemli bir kıstas olacağı, rekabetin daha da kızışacağı ve böylece destinasyonlarda cezbedici bütün faktörlerin revize edileceği konusu gerek bakanlığımız ve gerekse işletmeler tarafından hassasiyetle takip edilmelidir.
Aşkın KOÇ ve ekibi olarak bizler de her zaman olduğu gibi bütün gelişmeleri yakından takip edeceğimiz gibi yeni programlar üretmeye, bilgi ve eğlence dolu yayımlarımızı sizlerle paylaşmaya, istek ve önerilerinizi değerlendirmeye devam edeceğiz.