Hava Durumu

#Yunanistan

TOURISMJOURNAL - Yunanistan haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Yunanistan haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Turizmci Hamit Kuk: “2025 Sezonu Türkiye İçin Zayıf Geçiyor” Haber

Turizmci Hamit Kuk: “2025 Sezonu Türkiye İçin Zayıf Geçiyor”

Turizmci Hamit Kuk, 2025 yaz sezonunun rakip ülkelere kıyasla Türkiye için zayıf geçtiğini belirterek, "Şu an Temmuz ayındayız ve bütün otellerin dolu olması gerekirdi ama yüzde 70-80 doluluklarda kaldık" dedi. Turizmci Hamit Kuk, 2025 turizm sezonuna ilişkin yaptığı değerlendirmede, rakip ülkeler İspanya, Yunanistan ve Mısır'ın turist sayılarında artış yakaladığına dikkat çekerek, Türkiye'nin aynı performansı gösteremediğini ifade etti. Kuk, "İlk 6 aylık istatistiklere baktığımızda 2024 rakamlarını yakalamakta zorlandık. Rakiplerimiz 2025'te daha iyi rakamlara ulaşırken bizim 2024 seviyesinde olmamız bile kötü bir durum" diye konuştu. "Temmuz dolu olmalıydı, boşluklar var" Temmuz ayına gelinmesine rağmen otellerin istenen doluluk oranlarına ulaşamadığını vurgulayan Kuk, "Şu an bölgedeki doluluklar yüzde 70-80 civarında. Oysa Temmuz'da tamamen dolu olmamız gerekiyordu" dedi. Kundu ve Belek bölgelerinin dolmak üzere olduğunu ancak bunun da fiyat indirimleriyle sağlandığını belirten Kuk, "Alanya ve Kemer'de yer yer boşluklar devam ediyor. Fiyat indirimlerine rağmen dolmayan oteller var" ifadelerini kullandı. "Alt gelir düzeyine yöneldik, bir alt lige düşme riski var" Kuk, erken rezervasyon döneminin iyi değerlendirilememesi nedeniyle Türkiye'nin orta gelir düzeyindeki turist profilini Yunanistan ve Mısır gibi ülkelere kaptırdığını söyledi. Şu an gelen turistlerin çoğunun alt gelir düzeyinden olduğunu belirten Kuk, "Ceplerinde harcayacak para kalmıyor, bir alt lige düşmüş gibi gözüküyoruz" dedi. "2026'yı kaybetmemek için şimdiden adım atmalıyız" 2025 yılının indirimlerle tamamlanacağını ifade eden Kuk, sektörün 2026 yılı için erken rezervasyon sürecini şimdiden planlaması gerektiğini söyleyerek, "Eğer bu yıl 2024 rakamlarını yakalayabilirsek bunu başarı saymak lazım. Ama 2026'da aynı sıkıntıları yaşamamak için şimdiden önlem almalıyız" değerlendirmesinde bulundu. "Yerli turistin de alternatif ülkelere yöneldiği bir dönem" Yerli turistin de fiyat avantajı aradığını ve Mısır ile Yunan adalarına yöneldiğini belirten Kuk, otellerin yerli turisti kriz anında hatırlamaktan vazgeçmesi gerektiğini söyledi. Kuk, "Yerli turiste de Almanlar gibi, Ruslar gibi aynı fiyatlarla tatil sunulmalı. Onları da erken rezervasyona yönlendirmek gerekiyor" dedi. "Antalya Havalimanı modern ama dış bağlantılar yetersiz" Kuk, Antalya Havalimanı'nın fiziksel altyapısının gelişmiş olmasına rağmen giriş-çıkış yollarının yetersiz kaldığını vurgulayarak, "Muhteşem bir havalimanımız var ama ulaşımı hâlâ dünya standartlarında değil. Haziran ayında yolcular valizlerini beklerken uçaklarını kaçırdı. Giriş çıkışlarda saatlerce bekleyenler oldu" şeklinde konuştu. Bağlantı yollarının genişletilmesi gerektiğini söyleyen Kuk, bu eksikliklerin yıl sonuna kadar giderilmesi gerektiğini, aksi halde turistlerin ilk seyrinin olumsuz olacağını belirtti.

Evan Millner, Bisikletli Karavanıyla Düzce’ye Ulaştı Video Galeri

Evan Millner, Bisikletli Karavanıyla Düzce’ye Ulaştı

Yunanistan'da kendi yaptığı karavanı bisikletine bağlayarak dünya turuna çıkan Evan Millner, Düzce'ye ulaştı. Millner'in hedefi, bisiklet bozulana kadar durmadan dünyayı keşfetmek. Uzun zamandır dünya turuna çıkma hayali kuran 49 yaşındaki Evan Millner, Fransa'da arkadaşlarıyla otururken elektrikli bisikletle karavan turuna çıkan kişilerin olduğunu öğrendi. Bu fikirden ilham alan Millner, internette karavan yapımıyla ilgili araştırmalar yaptıktan sonra Yunanistan'a giderek iki ay boyunca çalıştı ve 45 kilogram ağırlığında bir karavan yaptı. Karavanın üzerini güneş panelleriyle kaplayan Millner, arkadaşlarının yardımıyla akü sistemini de kurduktan sonra Yunanistan'dan yola çıktı. Yaklaşık bir ay önce çıktığı yolculukta Türkiye'ye gelen Millner, Düzce'ye ulaştı. "Karavandaki elektrik sistemi aslında en kolay kısımdı" Türkiye üzerinden Gürcistan'a gitmeyi planlayan Millner, yolculuğunu ve karavanını anlattı. Millner, "Karavandaki elektrik sistemi aslında en kolay kısımdı. Bir elektrik santrali satın aldım, karavanın üst kısmına güneş panelleri yerleştirdim. Karavanın içine de bir çevirici (inverter) kurdum. Tıpkı küçük bir ev gibi, tüm sistemi bu kutunun içinde topladım. Bir arkadaşımdan yardım istedim, o da güneş panelleri ile akü arasındaki bağlantıyı yaptı. Doğru bağlantılarla sistemi kurduk ve güneş enerjisini depolamaya başladım. Bu sistem benim için yeterli enerjiyi sağlıyor. Gitmek istediğim her yere bu sistemle ulaşabiliyorum" dedi. Evan Millner, karavanın paneller ve pil olmadan 45 kilogram ağırlığında olduğunu belirterek, "Bunu çekerken zorlanmıyorum çünkü bisikletim de elektrikli. Bu yüzden sorun olmuyor" diye konuştu. "Her şeyi kendim yaptım" Bu yolculuğa çıkma fikrinin arkadaşlarından geldiğini de belirten Millner, "Karavan fikri arkadaşlarımdan geldi. Onlar Fransa'dan bu tür bir yolculuğa başladı. Ben de kendi başıma böyle bir seyahate çıkabileceğimi düşünerek elektrikli bisiklet ve karavan yaptım. İnternette bu tür karavanları araştırdım, inceledim ve biraz zaman harcayarak kendi karavanımı yaptım. İki ayda her şeyini tamamladım. Her şeyi kendim yaptım ve ardından yola çıktım" şeklinde konuştu. "Türkiye'yi seviyorum" Millner, Türkiye'yi sevdiğini ifade ederek, "İnsanlar bana her zaman yardımcı oldu. Gittiğim her yerde nazikçe yaklaştılar. Bisikletim bozulana kadar yolculuğa devam etmeyi düşünüyorum. Yunanistan'a dönene kadar dünyayı turlamayı hedefliyorum" ifadelerini kullandı.

Antalya’da Otel Dolulukları Beklentiyi Karşılamadı Haber

Antalya’da Otel Dolulukları Beklentiyi Karşılamadı

Kurban Bayramı öncesi Antalya'daki otellerde doluluk oranlarının yüzde 70-80 seviyesinde kalması bekleniyor. Turizmci Hamit Kuk, bayram sonrası ise ciddi boşluklar yaşanacağını belirterek, "Haziran sezonu gecikmeli açılıyor. Aslında hedefimiz yüzde 100 doluluktu ama ulaşamadık" dedi. Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Başkan Başdanışmanı turizmci Hamit Kuk, Kurban Bayramı öncesi Antalya'daki otellerin doluluk oranlarını ve turizm sezonunun genel seyrini değerlendirdi. 2025 yaz sezonundan beklentilerin yüksek olduğunu ancak ilk 4 aylık performansın hedeflerin gerisinde kaldığını kaydeden Kuk, "Aslında beklentimiz bu sene çok yüksekti, 2025 yaz sezonunda ama ilk 4 aylık performans açıkçası çok iyi değil. Geçen senenin altında kaldık. Mayıs ayı fena geçmedi ama Haziran ayının ilk 15 günü biraz durgun geçiyor, özellikle yurt dışı pazarda" ifadelerini kullandı. Sınavlar iç pazarı etkiledi Kurban Bayramı döneminde hem iç pazar hem de yurt dışı pazarın birleşmesiyle genelde iyi bir sezon beklendiğini ifade eden Kuk, bu yıl tablonun farklı olduğunu söyledi. Kuk, "Yurt dışı pazar biraz düşük kaldı. İç pazarda da karne tatilleri henüz yapılmadı. Arkasında 15 Haziran'da LGS var. 21-22 Haziran'da üniversite sınavları var. Bu üçü ailelerin tatile çıkmasını engelliyor" dedi. Aileli tatillerin düşük geçtiğine dikkat çeken Kuk, buna rağmen çocuğu olmayan ya da sınav nedeniyle takvim engeli bulunmayan kişilerin tatile çıktığını belirterek, "Satışlar fena değil ama çok aman aman istediğimiz düzeyde de değil" ifadelerini kullandı. Otellerde hedef yüzde 100'dü ama yakalanamadı Kurban Bayramı tatilinde otellerdeki genel doluluğun yüzde 70-80'leri bulacağını belirten Kuk, bayram sonrasında ise ciddi boşluklar olduğunu söyledi. Kuk, "Yerli pazarla yurt dışı pazarı birleştiğimiz zaman, otellerdeki genel doluluk Haziran'ın özellikle ilk haftasında bayram döneminde yüzde 70, yüzde 80'leri bulacak. Ama hemen arkasında ciddi boşluklar var. Dolayısıyla çok iyi diyemeyiz, aslında olması gereken yüzde 100 dolulukları sağlamak, yüzde 80 doluluk hedeflediğimiz rakam değil ama burada sadece iç pazara bakmamak lazım" şeklinde konuştu. Türkiye pahalı, Mısır ve Yunanistan öne geçti Yurt dışı pazardan gelen turist sayısında da düşüş yaşandığını belirten Kuk, Türkiye'nin rakip ülkelere göre pahalı hale geldiğine işaret etti. Kuk, "Türkiye son iki senedir oldukça pahalı bir hale geldi. Bizden daha ucuz destinasyonlar var. Özellikle Mısır gibi, Yunanistan gibi. Özellikle yabancı pazarlar, Ruslar, Almanlar ve Avrupalılar bu sene Mısır'ı daha fazla tercih etmeye başladı" dedi. Turizmcilerin gözü 25 Haziran'da Haziran'ın 15'inden sonra yurt dışı pazarının toparlanacağını ve üniversite sınavlarının tamamlanmasıyla iç pazarda da hareketlenme beklendiğini aktaran Kuk, sezonun esasen 25 Haziran itibarıyla açılacağını da sözlerine ekledi.

Fethiye-Rodos Deniz Otobüsü Seferleri Başladı Haber

Fethiye-Rodos Deniz Otobüsü Seferleri Başladı

Muğla Büyükşehir Belediyesi ve İDO iş birliğiyle hayata geçirilen Fethiye-Rodos deniz otobüsü seferleri bugün başladı. Muğla Büyükşehir Belediyesi ülke turizmine önemli katkı sunacak bir projeyi daha hayata geçirdi. Muğla Büyükşehir Belediyesi iştiraki MUTTAŞ ve İDO iş birliği ile Fethiye-Rodos deniz otobüsü seferleri bugün 08.30’da Fethiye’den hareketle başladı. Fethiye-Rodos hattında 436 yolcu kapasiteli deniz otobüsüyle başlatılan seferlerle, deniz yolu ulaşımının yaygınlaştırılması hedefleniyor. Büyükşehir Belediyesi ile İDO iş birliğinde başlatılan 436 kişilik seferlerle, Fethiye-Rodos hattında bugüne kadarki en yüksek yolcu kapasitesine ulaşılmış olacak. Vizesiz Rodos fırsatı Seferler Haziran ve Eylül aylarında haftanın 4 günü, Temmuz ve Ağustos aylarında ise her gün düzenlenecek. Sefer süresi tahmini olarak yaklaşık 2 saat sürecek. Fethiye’den 08.30’da, Rodos’tan 17.30’da hareket edilecek. Bilet satışları, 25 Mayıs 2025 tarihinden itibaren İDO’nun resmi internet adresi www.ido.com.tr üzerinden başladı. Yunanistan’ın yaz sezonunda sunduğu kapıda vize kolaylığı sayesinde Türk vatandaşları Schengen vizesi almadan Rodos’u ziyaret etme imkânı sunulmuş olacak. Fethiye-Rodos deniz otobüsü bilet fiyatları belli oldu Yolcular, gidiş-dönüş ve tek yön bilet seçenekleriyle farklı fiyatlardan yararlanabilecek. Tarifeye göre, yetişkinler için gidiş-dönüş açık bilet (open return) 85 Euro, aynı gün dönüş biletleri ise 70 euro olarak belirlendi. Tek yön bilet almak isteyen yetişkinler ise 45 Euro ödeyecek. Çocuk yolcular (6-12 yaş) için gidiş-dönüş açık bilet fiyatı 45 Euro, aynı gün dönüş bilet fiyatı 40 Euro, tek yön bilet fiyatı ise 35 Euro olarak duyuruldu. Bebekler (0-6 yaş) için ise tüm bilet türlerinde ücret sabit tutuldu ve 10 Euro olarak belirlendi. Liman vergilerinin bilet fiyatlarına dahil olmadığı bildirildi. Ayrıca kamu çalışanları için indirim uygulanacak. Başkan Aras; "Fethiye-Rodos seferleri iki ülkeyi birbirine yaklaştıracak" Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras geçen yıl 1 Temmuz Denizcilik ve Kabotaj Bayramı’nda Bodrum-Didim, Marmaris-Fethiye deniz otobüsü seferlerini başlattıklarını, Fethiye-Rodos seferlerini de bu yıl başlatarak deniz ulaşımına büyük önem verdiklerini belirtti. Başkan Aras; "Etrafı denizlerle çevrili, mavi yolculuğun ilk adresi olan Muğla’mızda denizlerimizi ulaşımda da önemli hale getirdik. Fethiye-Rodos seferleri sadece ulaşım alanında değil, sosyal ve kültürel anlamda da iki ülkeyi birbirine yaklaştıracak. Vatandaşlarımız özellikle yaz sezonunda Fethiye’mizden Rodos’a günübirlik konforlu yolculuk yapabilecek. Dünya Kenti Muğla’mızı uluslararası arenada tanıtan hizmetlere devam edeceğiz" dedi.

Kocaeli’de 9 Plaj Mavi Bayrakla Taçlandı Haber

Kocaeli’de 9 Plaj Mavi Bayrakla Taçlandı

Önemli turizm destinasyonlarının bulunduğu Kocaeli'de bu yaz da 9 ayrı plajda mavi bayrak dalgalanacak. Uluslararası Mavi Bayrak Jürisi, 2025 yılı "Mavi Bayrak" ödüllerini açıkladı. Bu yıl Türkiye’de 577 plaj, 29 marina, 18 turizm teknesi ve 8 bireysel yat Mavi Bayrak ödülüne layık görüldü. Türkiye, bu başarıyla İspanya ve Yunanistan’ın ardından dünyada 3. sıradaki yerini korudu. Uluslararası Mavi Bayrak Jürisi tarafından 2025 yılı Mavi Bayrak ödüllerinin açıklanması sonucunda; Karamürsel ilçesinde bulunan Altınkemer Halk Plajı ve Ereğli Kumyalı Halk Plajı ile Kandıra ilçesinde bulunan Cebeci, Kerpe, Bağırganlı, Kumcağız, Miço Kadınlar, Kovanağzı ve Seyrek plajları olmak üzere toplam 9 plaj "Mavi Bayrak" ile ödüllendirildi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Mavi Bayrak başarısının sürdürülebilirliği için yalnızca kıyı hizmetlerinde değil, denizin derinliklerinde de önemli çalışmalar yürütüyor. Bu kapsamda, Avrupa'nın en büyük çevre temizlik projelerinden biri olan İzmit Körfezi Dip Çamuru Temizleme Projesi ile 2024 yılında 1,1 milyon metreküp dip çamuru Körfez’den çıkarıldı. Bu çalışma ile deniz tabanındaki kirlilik azaltıldı, su kalitesi iyileştirildi ve körfez ekosisteminin yeniden canlanması hedeflendi. Denizler korunuyor ve izleniyor Öte yandan, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından denizleri korumak amacıyla 7 gün 24 saat denetim faaliyetleri, bilimsel izleme çalışmaları, deniz çöpleri ile mücadele çalışmaları, balıklandırma, yapay resif ve biyoçeşitlilik izleme gibi biyolojik çeşitliliği koruma ve artırmaya yönelik çalışmalar, çevre farkındalık çalışmaları sürdürülüyor.

TÜROB, Yunanistan turizm pazarını inceledi Haber

TÜROB, Yunanistan turizm pazarını inceledi

Türkiye’den giden tatilcilerin en fazla ilgi gösterdiği ülkelerin başında gelen Yunanistan ile turizm ilişkileri hareketleniyor. Türkiye Otelciler Birliği’nin (TÜROB) araştırma raporuna göre, bu yıl Türkiye’den Yunanistan’a 1,4 milyon, Yunanistan’dan Türkiye’ye ise 800 bin ziyaretçi sayısına ulaşılması öngörülürken, iki ülke turizmcileri karşılıklı turizm potansiyelini artırmak için iş birliği imkanlarını genişletiyor. Geçen yıl Türkiye’den 1,2 milyon kişi Yunanistan’a giderken, Yunanistan’dan Türkiye’ye 707 bin kişi gelmişti. TÜROB, Türkiye’nin en önemli turizm pazarlarından Yunanistan’ın Atina ve Selanik şehirlerinde kısa bir süre önce gerçekleştirilen ‘GoTurkiye Destination Promotion Event’ etkinliği sonrası, Yunanistan turizm pazarını mercek altına alan bir araştırma raporu hazırladı. Raporda görüşleri yer alan TÜROB Başkanı Müberra Eresin, iki ülke arasında toplam turizm potansiyelinin 3 milyon kişiye ulaşabileceğini, bu hedefe ancak ulaşım alternatiflerinin etkin olarak kullanılması halinde ulaşılabileceğini vurguladı. TÜROB’UN ÖNERİLERİ: ULAŞIM ÖNCELİKLİ OLMALI, HIZLI TREN İÇİN ADIM ATILMALI TÜROB raporunda iki ülke arasında turizm ilişkilerinin geliştirilmesi için şu öneriler sunuldu: • Tanıtım çalışmalarının karşılıklı olarak sürdürülmesi önemli ve gereklidir. Bu kapsamda Türkiye’nin 14-16 Kasım 2025’te Selanik’te düzenlenecek Philoxenia Turizm Fuarına katılması yararlı olacaktır. • Yunan ziyaretçiler için en popüler destinasyonlar İstanbul, Edirne, Kapadokya, Bursa, Ayvalık, İzmir ve Trabzon olarak sıralanıyor. SKYEXPRESS SEFERLERE BAŞLADI • İki ülke arasında uçak sefer sayıları artmakla birlikte özellikle Atina ve Selanik’ten AB ülkelerindeki ücret seviyelerine yakın low-cost seferlerin başlatılması her iki ülkenin turist sayısına önemli katkı yapacaktır. Son dönemde Skyexpress Havayolları’nın Türkiye ile Yunanistan arasında seferlere başlaması olumlu bir gelişmedir. • Selanik-İstanbul arasında tren yolu hattının altyapısının hızlı tren seferlerine göre düzenleneceği uzun yıllardır gündemde yerini koruyor ancak bir ilerleme sağlanamadı. Ege Denizi’ndeki feribot seferlerinin turizme katkısı dikkate alındığında, Selanik-İstanbul hızlı treninin iki ülke turizmine beklentilerin üzerinde katkı vereceği değerlendirilmektedir. • Türkiye ve Yunanistan’ın sunduğu turizm ürünü birbirinin rakibi değil tamamlayıcısıdır. Özellikle uzak destinasyonlardan turizm talebinin 2 ülkeyi kapsayacak paketlerle pazarlanmasının turizm talebinde önemli katkı yaratacağına inanıyoruz. THY ve Star Alliance’ın içerisinde yer alan havayolu şirketlerinin sunduğu geniş bağlantı imkanları dikkate alınarak, uzun yıllardır konuşulan ancak henüz hayata geçirilemeyen bu konuda artık zamanın geldiğini ve ortak adım atılması gerektiğini belirtiyoruz. Kruvaziyer turizm ile birlikte adım atılması bu çalışmada önemli bir başlangıç olabilir. 1.2 MİLYON TÜRK ZİYARETÇİ 1 MİLYAR EURO HARCADI • Özellikle Kapadokya bölgesinde dini grupların ayin için izin süreçlerinin oldukça uzun sürdüğü, izinlerin önceki dönemlerde olduğu üzere İl Kültür ve Turizm Müdürlükleri tarafından kısa süre içerisinde sonuçlandırılmasının beklendiği ifade edilmektedir. • Yunan vatandaşları başta Noel ve Paskalya dönemleri olmak üzere yıl genelinde yurtdışı tatili yapmaktadırlar. Yunan vatandaşlarının yurtdışı seyahatlerinde tercih ettiği turizm türleri kültür turizmi, şehir turizmi, inanç turizmi, yat turizmi, alışveriş ve gastronomidir. • Yunanistan 2024 yılında ağırladığı yabancı ziyaretçilerin 21.8 milyonunu AB ülkelerinden, 14.1 milyonunu ise AB dışı ülkelerden aldı. En çok ziyaretçi sıralamasında Almanya (5,4 milyon), İngiltere (4,6 milyon), İtalya (2,02 milyon), Fransa (2 milyon), ABD (1,6 milyon) ve Türkiye (1,2 milyon) yer aldı. 2024 yılında Yunanistan’ı ziyaret eden 1,2 milyon Türk yaklaşık 1 milyar Euro turizm harcaması yaptı. • Türkiye, Yunan vatandaşları arasında en çok tercih edilen ikinci ülke konumunda bulunuyor. SELANİK VE ATİNA’DA WORKSHOP Diğer yandan TÜROB raporunda, Yunanistan’ın Atina ve Selanik şehirlerinde ‘GoTurkiye Destination Promotion Event’ workshop etkinliği hakkında da bilgi verildi. Workshop, Kültür ve Turizm Bakanlığı ve Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) organizasyonu, Yunanistan Kültür ve Tanıtma Müşavirliği, TÜROB, Yunanistan Seyahat Acentaları Birliği ve Yunanistan Seyahat Acentaları Federasyonu iş birliğinde gerçekleştirildi. Atina Büyükelçisi Çağatay Erciyes, Selanik Başkonsolosu Serkan Gedik, Atina Kültür ve Tanıtma Müşaviri Prof. Dr. Veli Aydın, TGA Ülke Pazarlama Müdürü Zeynep Üçok Çelikağ, TÜROB Başkanı Müberra Eresin ile FedHATTA-Yunanistan Seyahat Acentaları Federasyonu Başkanı Lysandros Tsilidis'in de katıldığı etkinlikte Türkiye’den otel ve seyahat acentası temsilcileri ile Yunan seyahat acentesi temsilcileri görüşmeler yaptı, iş birliği olanaklarını değerlendirdiler. TÜROB Başkanı Müberra Eresin, karşılıklı tanıtım çalışmalarının devam etmesi gerektiğine işaret ederken, söz konusu etkinlikte destekleri için Kültür ve Turizm Bakanlığı ve TGA yetkililerine de teşekkürlerini sundu. Rekor pandemi öncesi 2019’da Yıl Türkiye’ye gelen Yunan ziyaretçi sayısı 2019 836 bin 882 2020 136 bin 305 2021 157 bin 723 2022 569 bin 795 2023 686 bin 480 2024 707 bin 133 2025 (ilk çeyrek) 149.616

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.