Hava Durumu

#Accor

TOURISMJOURNAL - Accor haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Accor haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

İSTANBUL’UN İKONİK OTELİ THE GRAND TARABYA MANAGED  BY ACCOR YENİ YILA SÜRPRİZ ETKİNLİKLERLE GİRİYOR! Haber

İSTANBUL’UN İKONİK OTELİ THE GRAND TARABYA MANAGED BY ACCOR YENİ YILA SÜRPRİZ ETKİNLİKLERLE GİRİYOR!

İstanbul’un ikonik otellerinden The Grand Tarabya Managed by Accor sezona özel hazırladığı etkinlik takvimiyle, yılbaşına sürprizlerle girmeye hazırlanıyor. The Grand Tarabya Managed by Accor, bu sene de yeni yılın büyüsünü İstanbul Boğazı’nın eşsiz manzarası eşliğinde kutlamaya davet ediyor. Zarif yılbaşı dekorasyonu ve seçkin lezzetlerin sıcak bir ağırlama ile buluştuğu yılın en ışıltılı bu döneminde otel; konuklarına özel konaklama paketleri, müzik, lezzetli yemekler, alışveriş festivalleri ve sürprizlerle dolu benzersiz deneyimler sunuyor. The Grand Tarabya Managed by Accor’da 25 Kasım 2025 tarihinde başlayacak yılbaşı etkinlikleri 1 Ocak 2026 tarihine kadar devam edecek. Etkinlik takvimi süresince; 15. Geleneksel Çaba Festivali, Yılbaşı Ağacı Işıklandırma Töreni, Tohum Otizm Vakfı Yeni Yıl Marketi, BaybConcerts, Noel Kutlamaları, Noel Akşam Yemeği, Noel Yemeği, Yılbaşı Gecesi Gala Yemeği, Yeni Yıl Brunch’ı gibi birbirinden renkli etkinlikler düzenlenecek. Işıltılı dekorasyon, lezzet dolu sofralar ve sevdiklerinizle paylaşacağınız özel anlarla The Grand Tarabya Managed by Accor düzenlediği etkinliklerle yılbaşı ruhunu en iyi şekilde yansıtmayı hedefliyor. Zarif detaylar, seçkin lezzetler ve unutulmaz deneyimlerin bir araya geldiği The Grand Tarabya Managed by Accor misafirlerine harika bir yılbaşı dönemi yaşatmayı planlıyor. ETKİNLİK DETAYLARI: 15. GELENEKSEL ÇABA FESTİVALİ 25-26 Kasım 15. Geleneksel Çaba Festivali’ne ev sahipliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Neşe, cömertlik ve paylaşma ruhunu bir araya getiren bu festival, ÇABAÇAM Eğitim Birimi aracılığıyla ihtiyaç sahibi çocuklar ve ailelerine eğitim ve sosyal destek sağlayarak daha aydınlık bir geleceğe ulaşmalarına katkıda bulunuyor. Yeni yıl dönemini Boğaz’ın büyüleyici atmosferinde, anlam dolu bir etkinlikle karşılamak üzere bize katılın. Saat: 10.30-20.00 Yer: Balo Salonu YILBAŞI AĞACI IŞIKLANDIRMA TÖRENİ 6 Aralık Büyüleyici bir yılbaşı buluşmasına davetlisiniz! Işıltılı süslemeler, çocukların neşeli kahkahaları ve BabyConcerts orkestrasının klasik yılbaşı melodileriyle dolu bu özel akşam, tüm aile için unutulmaz bir deneyim sunuyor. Saat: 18.00 Yer: Lobi TOHUM OTİZM VAKFI YENİ YIL MARKETİ 16-17 Aralık Otizmli çocukların erken tanı, eğitim ve sosyal entegrasyon aracılığıyla potansiyellerine ulaşmalarına yardımcı olan Tohum Otizm Vakfı’nı desteklemekten gurur duyuyoruz. Bu Yeni Yıl Marketi aracılığıyla vakıf, Türkiye genelindeki ailelere umut olmaya devam ediyor. Paylaşmanın ve birlikteliğin ruhunu yaşatan bu anlamlı etkinliğe davetlisiniz. Saat: 11.00-21.00 Yer: Balo Salonu BABYCONCERTS 14 Aralık 21 Aralık Yılbaşı döneminde minik misafirlerimizi aileleri ile birlikte BabyConcerts etkinliğimize bekliyoruz! Klasik müziğin büyüleyici dünyasını çocuklara eğlenceli ve interaktif bir deneyim ile tanıtan BabyConcerts, neşe dolu atmosferiyle tüm aile bireyleri için unutulmaz bir yeni yıl deneyimi sunuyor. Bilet sahipleri, konser günlerinde lobi katında yer alan T-Lounge’da yapacağı harcamalarında ve spa hizmetlerinde %20 indirim ayrıcalığından faydalanabilmektedir. Saat: 14 Aralık’ta 11.00 ve 13.00 seansları, 21 Aralık’ta 11.00 seansı yapılacaktır. Yer: Panorama Salonu Fiyat: Biletler yetişkinler için 1.300 TL, çocuklar için 990 TL’dir ve Biletix.com üzerinden temin edilebilir. YENİ YIL ÖZEL ÇAY SAATİ 1-31 Aralık Sezonun büyüsünü, yeni yıl temalı özel çay saatimizle kutlayın. Şık atıştırmalıklar, yılbaşı lezzetleri ve Boğaz manzarası bir araya gelerek unutulmaz bir deneyim sunuyor. Saat: 15.00-18.00 Yer: T-Lounge Fiyat: 1.750 TL NOEL KUTLAMALARI NOEL BRUNCH’I 21 Aralık Canlı duo performansının sezonu yansıtan ezgilerini dinlerken, unutulmaz bir atmosferde sunulan Noel Brunch’ı büfesi ile sezon favorilerinin tadını çıkarın. Saat: 12.00-15.00 Yer: R.E.A.D Bistro & Café Fiyat: Limitsiz meşrubatlar dahil 3.500 TL ve limitsiz yerli içecekler dahil 5.000 TL NOEL AKŞAMI YEMEĞİ 24 Aralık 4 aşamalı özel set menü ve büyüleyici Noel atmosferini bir arada sunan Noel akşamı yemeğimizde bize katılın. Saat: 18.00-23.00 Yer: R.E.A.D Bistro & Café Fiyat: Limitsiz meşrubatlar dahil 2.800 TL ve limitsiz yerli içecekler dahil 4.000 TL NOEL YEMEĞİ 25 Aralık Özel olarak hazırlanan lezzetli bir 4 aşamalı set menü ile Noel’de keyif dolu bir öğle yemeğine davetlisiniz. Saat: 12.00-15.00 Yer: R.E.A.D Bistro & Café Fiyat: Limitsiz meşrubatlar dahil 2.800 TL ve limitsiz yerli içecekler dahil 4.000 TL YILBAŞI GECESİ GALA YEMEĞİ 31 Aralık Güliz Ayla’nın sahne alarak en popüler şarkılarını seslendireceği bu gecede, yeni yılı unutulmaz bir atmosfer ve özenle hazırlanmış 4 aşamalı set menümüz ile karşılayın. Çocuklar için gözetimli özel bir alan bulunmaktadır. 7-11 yaş arası misafirler, Yılbaşı Gecesi Gala Yemeği katılımında %50 indirimden yararlanabilir. Erken Rezervasyon Fırsatı: • 30 Kasım’a kadar rezervasyon yapın ve %15 indirim kazanın. • 1-10 Aralık tarihleri arasında rezervasyon yapın ve %10 indirim kazanın. • Erken rezervasyonlar peşin ödemelidir ve iade edilemez. Saat: 19.00-01.00 Yer: Balo Salonu Fiyat: Limitsiz meşrubatlar dahil 14.000 TL ve limitsiz yerli içecekler dahil 17.000 TL KONAKLAMA PAKETLERİ FESTIVE GETAWAY 1-28 Aralık Erken giriş, geç çıkış ve ücretsiz otoparkın yanı sıra oda, spa ve outlet harcamalarınızda %20 tasarruf ayrıcalığıyla sezonun ruhunu kutlayın. Hemen rezervasyon yapın ve sevdiklerinizle birlikte Boğaz’ın sunduğu büyüleyici yılbaşı atmosferinin keyfini çıkarın. NEW YEAR’S EVE STAYCATION 31 Aralık The Grand Tarabya Managed by Accor’un zarif atmosferinde yeni yılın heyecanını kutlayın. Bu deneyim, Yılbaşı Gecesi Gala Yemeği ve Yeni Yıl Brunch’ını içermektedir. Erken Rezervasyon Fırsatı: • 30 Kasım’a kadar rezervasyon yapın ve %15 indirim kazanın. • 1-10 Aralık tarihleri arasında rezervasyon yapın ve %10 indirim kazanın. • Erken rezervasyonlar peşin ödemelidir ve iade edilemez. YENİ YIL BRUNCH’I 1 Ocak Yeni yıla, canlı müzik eşliğinde şık bir brunch büfesiyle başlayın. Tüm aileye hitap eden bu keyifli atmosferde lezzet, müzik ve neşe bir arada sunuluyor olacak. Erken Rezervasyon Fırsatı: • 30 Kasım’a kadar rezervasyon yapın ve %15 indirim kazanın. • 1-10 Aralık tarihleri arasında rezervasyon yapın ve %10 indirim kazanın. • Erken rezervasyonlar peşin ödemelidir ve iade edilemez. Saat: 12.00-15.00 Yer: Balo Salonu Fiyat: Limitsiz meşrubatlar dahil 3.500 TL ve limitsiz yerli içecekler dahil 5.000 TL YENİ YIL HİNDİSİ Geleneksel fırınlanmış hindimizle, evinizde yılbaşı ruhunu yaşayın. Özenle hazırlanan hindiler, iç pilav, kestane, mevsim sebzeleri, zengin gravy sosu ve kızılcık sosu ile servis edilir. Hindi yaklaşık 4 kilogram olup 10 porsiyona kadar servis edilir. Tüm siparişlerin en az 3 gün önceden verilmesi gerekmektedir. Satış Tarihleri: 1-25 Aralık Fiyat: 9.000 TL NOEL KÜTÜK PASTASI El yapımı geleneksel kütük pastamızla sofralarınıza tatlı bir dokunuş katın. Kutlamalarınızda servis edebileceğiniz ve sevdiklerinize hediye olarak verebileceğiniz bu pasta damaklardan silinmeyecek bir lezzet sunuyor. Tüm siparişlerin en az 2 gün önceden verilmesi gerekmektedir. Satış Tarihleri: 1-25 Aralık Fiyat: 3.000 TL Daha Fazla Bilgi İçin: +90 (212) 363 33 00 grandtarabya.info@accor.com Restoran Rezervasyonları ve Siparişleriniz İçin: grandtarabya.dining@accor.com Konaklama Paketleri İçin: grandtarabya.reservations@accor.com The Grand Tarabya Managed by Accor İstanbul’un Boğaziçi kıyısındaki seçkin Tarabya semtinde yer alan 2026 yılında Fairmont markasına dönüşecek olan, The Grand Tarabya Managed By Accor Oteli, dünya çapında 110’dan fazla ülkede 5.600’den aşkın tesisi bulunan lider konaklama grubu Accor’un İstanbul’daki 38. otelidir. Boğaziçi’nin eşsiz konumunda yer alan The Grand Tarabya Managed by Accor Oteli, İstanbul’un kültürel ve tarihi cazibe merkezlerine kısa bir mesafede bulunuyor; misafirlerine lüks ve kalite eşliğinde; her noktasından ayrı ayrı muhteşem manzaralar ve huzurlu bir sahil ortamı sunuyor. 1966’da Türkiye’nin ilk beş yıldızlı otellerinden biri olarak açılan ve 2013’te yenilenerek tekrar hizmete giren The Grand Tarabya, uzun yıllardır zarafet ve güzelliğin simgesi olarak öne çıkmaktadır. Tesis; 248 oda ve suit, 29 rezidans, yedi farklı yeme-içme noktası ve kapsamlı bir wellness merkezine sahiptir. The Grand Tarabya Managed by Accor, yeni Genel Müdürü Afif Salibi yönetiminde yola devam etmektedir. Accor; bugün Türkiye’de Raffles, Fairmont, Sofitel, MGallery, Rixos, Swissôtel, Pullman, Mövenpick, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis Styles ve ibis markaları dahil olmak üzere 70’ten fazla otel işletmektedir. 1967’de Fransa’da kurulan ve Euronext Paris ile ABD’de OTC Market’te işlem gören Accor SA, 45’ten fazla otel markasını kapsayan geniş portföyüyle dünyanın önde gelen konaklama gruplarından biridir. Grup, iş etiği, sürdürülebilir turizm, çevre dostu uygulamalar, toplumsal katılım, çeşitlilik ve kapsayıcılık alanlarında da olumlu etki yaratmayı hedeflemektedir

Mercure Antalya, Konyaaltı Kapılarını Açtı Haber

Mercure Antalya, Konyaaltı Kapılarını Açtı

ANTALYA, AĞUSTOS – 1973’ten bu yana yerel deneyimleri ön plana çıkaran Mercure Hotels & Resorts, Türkiye’nin önde gelen tatil şehirlerinden birinde, Mercure Antalya Konyaaltı’nın açılışını duyurmaktan büyük mutluluk duyuyor. Kent ruhunu sahil sakinliğiyle buluşturan Mercure Antalya Konyaaltı, hem iş hem de tatil konaklamalarına uygun olarak tasarlanmış 101 odaya sahip. Tesis, modern mimarisi, şık iç mekan tasarımları ve Mercure’un yerel özgünlükten ilham alan karakteristik hizmet anlayışıyla öne çıkıyor. Toros Dağları eteklerinde ve Akdeniz kıyısında konumlanan otel, denize sadece birkaç adım uzaklıkta ve şehir merkezine kısa bir mesafede yer alıyor. Tasarımı, şehrin enerjisini yansıtırken sahilin huzurunu da yakalıyor. Özgünlük, konfor ve stil arasında kusursuz bir denge sunuyor. Misafirler, klasik, swim-up ve bağlantılı oda seçenekleriyle deniz veya şehir manzaralı odalardan tercih yapabiliyor. Otelin olanakları arasında açık yüzme havuzu, modern fitness merkezi, restoran, havuz ve lobi barı ile samimi buluşmalar için ideal bir pastane yer alıyor. Havuz alanı, gündüzleri ferahlatıcı bir kaçış, akşamları ise zarif bir atmosfer sunarken, fitness merkezi misafirlerin seyahatleri boyunca sağlıklı ve aktif yaşam ritüellerini sürdürmelerine olanak tanıyor. Zengin gastronomisi ile öne çıkan Mercure Antalya Konyaaltı, misafirlere hem Türk hem de Dünya mutfaklarının en seçkin lezzetlerini sunarak, her konaklamayı unutulmaz bir gastronomik deneyime dönüştürüyor. Accor Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomik Segment Türkiye Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Sinan Köseoğlu, açılışa dair yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: "Mercure Antalya Konyaaltı, yerel dokunuşlarla zenginleştirilmiş konukseverlik vizyonumuzun güçlü bir yansımasıdır. Antalya’nın en değerli lokasyonlarından birinde yer alan otel, hem iş hem de tatil amaçlı konaklayan misafirlere farklı bir deneyim sunacak şekilde tasarlandı. Otel, Akdeniz’in zarafetini Accor’un güvenilir global standartlarıyla birleştirerek, konuk deneyimini yükseltirken, bölgenin turizm gelişimine de sorumlu ve sürdürülebilir bir katkı sağlıyor." Rasim Mahir Gümüş, Mercure Antalya Konyaaltı Genel Müdürü ise: "Mercure markasını Akdeniz’in kalbindeki bu özel destinasyonda hayata geçirmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Şehrin canlılığı ile kıyının huzurunu birleştiren bir konsept yarattık. Misafirlerimize sadece konfor ve tarz değil, aynı zamanda Mercure’u tanımlayan, yerel ilhamla şekillendirilmiş özgün deneyimler sunuyoruz." diye ekledi. Ödüllü sadakat programı ALL Accor üyeleri, açılışa özel, , 1 Eylül 2025 – 22 Şubat 2026 tarihleri arasında yapacakları konaklamalarda X4 ödül puanı kazanacak. Üyeler ayrıca indirimler, ücretsiz oda yükseltmeleri ve geç çıkış gibi özel avantajlardan yararlanırken, kazandıkları puanları Dünya genelindeki Accor otellerinde kullanabilecek. Roma’nın gezginler tanrısı Merkür’den ilham alan Mercure otelleri, sadece bir konaklama mekanı değil, aynı zamanda bir destinasyona açılan bir kapıdır. 1973’teki kuruluşundan bu yana, Mercure, her adresin çevresindeki hazineleri ortaya çıkarmaya adanmış ve misafirlerine zenginleştirici bir deneyim sunmayı amaçlamıştır. Bugün Mercure, 65’ten fazla ülkede 1.000’den fazla oteli ile Accor’un en hızlı büyüyen markalarından biri. Türkiye’de şu anda Accor tarafından yönetilen 9 Mercure oteli (1.390 oda) bulunmakta olup 2026 yılına kadar da iki yeni otelin (250 oda) daha açılması planlanmaktadır.

Accor'dan Türkiye'ye 10 Yeni Otel Yatırımı Haber

Accor'dan Türkiye'ye 10 Yeni Otel Yatırımı

Accor, Türkiye operasyonlarının 2024 performansını açıkladı. Swîssotel, Handwritten, Mövenpick, Pullman, Mercure, Novotel, ibis ve ibis Styles markalarıyla Türkiye’de faaliyet gösteren Accor, Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi segmentlerinde toplam 56 otel işletiyor. 2024 yılında oda gelirlerinde yüzde 16 artış kaydeden grup, sadakat programı ALL’un gelirlerini de yüzde 54 artırdı. Accor'un Orta Doğu, Afrika ve Türkiye COO’su Paul Stevens, Accor’un Türkiye’deki büyüme stratejisinin devam edeceğini belirterek, Türkiye’nin Accor için stratejik öneme sahip bir pazar olduğunu vurguladı. "Türkiye dinamik ve hızla büyüyen bölgeler arasında öne çıkıyor. Accor dünya genelinde 40’tan fazla otel markasına sahip ve bu markalardan 16’sı şu anda Türkiye’de hizmet veriyor. Türkiye’nin turizm potansiyelini tanıyoruz ve bu pazardaki fırsatları değerlendirmeye kararlıyız. Türkiye’nin, Accor için önemli bir büyüme hedefi olduğunu düşünüyoruz ve bu nedenle büyüme projelerimizi Türkiye’nin dört bir yanına genişletiyoruz. Projelerimiz, Accor’un Türkiye’deki varlığını çeşitlendirme ve Türkiye’nin genel turizm potansiyelini destekleme taahhüdümüzün bir yansıması” dedi. Stevens, Türkiye’nin Accor için önemli bir büyüme alanı olduğunu belirterek, projelerin Türkiye genelinde turizm potansiyelini destekleme taahhütlerinin bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Accor plans to open 100 hotels in Saudi Arabia and Turkey Haber

Accor plans to open 100 hotels in Saudi Arabia and Turkey

The tourism sector continues to grow globally due to its contribution to employment and foreign exchange inflow. With the diversification of products and services in the tourism sector, investments in tourism are also increasing. Accor, one of the hospitality groups with more than 40 brands and over 5,500 hotels in 110 countries worldwide, plans to open approximately 100 hotels in Turkey and Saudi Arabia within the next 5 years. Jean-Baptiste Recher, the Deputy Regional Development Manager for Luxury Brands in the Middle East, Africa, and Turkey at Accor, stated that they plan to open 50 hotels in Turkey and 50 hotels in Saudi Arabia. He mentioned that they currently operate with 68 hotels in Turkey and have plans to open 14 hotels in the country by the end of 2014. Highlighting that tourism is not a new market in Turkey, but it is a new sector in Saudi Arabia, Recher explained, "Turkey and Saudi Arabia are very different locations. We are making very good and fast investments in Turkey, which has been an existing country for centuries. Saudi Arabia is undergoing new developments, but Turkey is a country that has been around for centuries. Tourism is not new to this country, but tourism is a very new sector in Saudi Arabia. Therefore, the incentives of countries and governments always stimulate and encourage investors, but these are different scenarios." Recher also emphasized that Turkey is in competition with other destinations and believes that the luxury and lifestyle brands in their portfolio will position Turkey more effectively on the map in this competition, considering Turkey as a significant market for both business and leisure. Regarding Accor Group's investment strategies in Turkey, Recher stated, "It is an important and seriously growing market for Accor Group. We continue our investment strategies in Turkey because we see this potential." He mentioned that for Accor Group, Saudi Arabia, Egypt, Morocco (Fas), and Turkey are important destinations in the Middle East, Africa, and the global market. Recher highlighted the prominence of Accor Group's hotel and residence projects, especially with their mixed-use projects. He mentioned the "Accor one Living" platform, which represents the group's global vision and strategy. Recher pointed out the importance of attracting globally branded residences to the right locations, with a focus on international markets and strong destinations like Istanbul. Speaking about the success of the all-inclusive system in Turkey, Recher noted, "The all-inclusive system has been very successful in Turkey, especially with Rixos Antalya, which has truly positioned itself differently on the map in Turkey. We have applied the experience, culture, and knowledge we learned from Rixos to our brands worldwide. Although the investment costs are high, the revenues are equally high. This system is a profitable business model for investors."

100 отелей от Accor в Саудовской Аравии и Турции Haber

100 отелей от Accor в Саудовской Аравии и Турции

Сектор туризма продолжает расти благодаря своему вкладу в занятость и приток иностранной валюты во всем мире. С диверсификацией спектра продуктов и услуг в сфере туризма увеличиваются и инвестиции в туризм. Accor, одна из гостиничных групп, имеющая более 40 брендов и более 5500 отелей в 110 странах мира, планирует открыть около 100 отелей в Турции и Саудовской Аравии в течение 5 лет. Заявив, что они планируют открыть 50 отелей в Турции и 50 отелей в Саудовской Аравии, Accor на Ближнем Востоке, в Африке и Турции, региональный вице-президент по развитию бизнеса роскошных брендов Жан-Батист Решер заявил, что в настоящее время они работают с 68 отелями в Турции, и добавил, что В первую очередь в Турции планируют открыть 50 отелей, а до конца 2014 года, по его словам, планируют открыть 14 отелей. Отметив, что туристический сектор не является новым рынком в Турции, но этот сектор является новым рынком конкретно в Саудовской Аравии, Жан-Батист Решер продолжил свои слова следующим образом: «Саудовская Аравия и Турция – очень разные места. очень хорошие и быстрые инвестиции в Турцию. Саудовская Аравия только перестраивается, а Турция – страна, существующая уже много столетий. Туризм не является чем-то новым для этой страны, но туризм в Саудовской Аравии – очень новый сектор. Вот почему стимулы со стороны стран и правительств всегда стимулируют и поощряют инвесторов, но это два разных сценария». Ссылаясь на тот факт, что Турция участвует в гонке с другими направлениями, Речер сказал: «Мы считаем, что бренды класса люкс и образ жизни в нашем портфолио поставят Турцию на более влиятельную точку на карте в этой гонке. Потому что Турция – это огромный рынок как с точки зрения бизнеса, так и с точки зрения отдыха. Это также важный рынок для Accor Group, обладающий серьезным потенциалом роста. «Мы продолжаем нашу инвестиционную стратегию в Турции, потому что видим этот потенциал», - сказал он. Решер сказал, что Саудовская Аравия, Египет, Марокко и Турция на африканском рынке являются одними из важных направлений для Accor Group. Выделяется своими проектами отелей и резиденций.   Жан-Батист Решер, подчеркнув, что Accor Group выделяется своей смешанной работой в проектах отелей и жилых домов, сказал: «Это полностью глобальное видение и стратегия группы. Для этой цели у нас есть платформа под названием «Accor one Living». Конечно, здесь важно привлечь эти резиденции мировых брендов в нужные места. «Эти подходящие места, как правило, представляют собой международные рынки и направления, такие как Стамбул, которые сильны на международном рынке», - сказал он. Система «все включено» — прибыльный бизнес Отметив, что система «все включено» очень успешна для Турции, Речер сказал: «В этом отношении Rixos — это сеть, которая действительно выводит Анталию на карту Турции. Теперь мы начали применять этот опыт, культуру и знания, полученные от Rixos, к нашим брендам по всему миру. Rixos стал для нас школой, поскольку это бренд Accor. Хотя инвестиционные затраты очень высоки, доходы также высоки. "Эта система является выгодной бизнес-моделью для инвесторов", - сказал он.

Accor'dan S. Arabistan ve Türkiye'ye 100 otel Haber

Accor'dan S. Arabistan ve Türkiye'ye 100 otel

Turizm sektörü tüm dünyada istihdama katkısı ve döviz girdisi sağlaması nedeniyle büyümesini sürdürüyor. Turizm sektöründeki ürün ve hizmet yelpazesinin çeşitlenmesiyle birlikte turizme olan yatırımlar da artıyor. Dünya genelinde 110 ülkede, 40’dan fazla marka ve 5 bin 500’ün üzerinde otel ile ağırlama gruplarından biri olan Accor, 5 yıl içinde Türkiye ve Suudi Arabistan’da yaklaşık 100 otel açmayı planlıyor. Türkiye’de 50, Suudi Arabistan’da da 50 otel açmayı planladıklarını belirten Accor Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Lüks Markalar İş Geliştirme Bölge Başkan Yardımcısı Jean-Baptiste Recher, şu anda Türkiye’de 68 otelle faaliyet gösterdiklerini belirterek, Türkiye’de ilk etapta 2014 yılının sonuna kadar 14 otel planladıklarını söyledi. Turizm sektörünün Türkiye’de yeni bir pazar olmadığını ancak Suudi Arabistan özelinde sektörün yeni bir pazar olduğuna işaret eden Jean-Baptiste Recher, sözlerine şöyle devam etti: “Suudi Arabistan’la Türkiye çok farklı lokasyonlar Biz Türkiye’de çok iyi ve hızlı yatırımlar yapıyoruz. Suudi Arabistan ise yeni yapılanıyor ama Türkiye yüzyıllardır var olan bir ülke. Turizm bu ülkeye yenideğil ama Suudi Arabistan’da turizm çok yeni bir sektör. Bu yüzden ülkelerin, hükümetlerin teşvikleri her zaman yatırımcıyı canlandırır ve teşvik eder ancak bu ikisi farklı senaryolar.” Türkiye’nin başka destinasyonlarla bir yarış içerisinde olduğuna değinen Recher, “Biz portföyümüzdeki lüks ve lifestyle markaların bu yarışta Türkiye’yi haritada daha etkili bir noktaya koyacağını düşünüyoruz. Çünkü Türkiye hem iş hem de tatil anlamında çok büyük bir pazar. Accor Grubu için de önemli ve ciddi büyüme potansiyeline sahip bir pazar. Bu potansiyeli gördüğümüz için Türkiye içerisinde yatırım stratejilerimizi sürdürüyoruz” diye konuştu. Recher, Accor Grubu için Suudi Arabistan, Afrika pazarında Mısır, Morocco-Fas ve Türkiye’nin de önemli destinasyonları arasında yer aldığını söyledi. Otel ve rezidans projeleri ile öne çıkıyor  Accor Grubu’nun otel ve rezidans projeleri özelinde karma çalışmalarıyla da çok öne çıktığını vurgulayan Jean-Baptiste Recher, “Bu tamamen grubun global olarak bir vizyonu ve stratejisi. Bunun için de kurduğu ‘Accor one Living’ adını verdiğimiz bir platformumuz var. Tabii ki burada önemli olan bu global markalı rezidansları doğru lokasyonlara çekebilmek. Bu doğru lokasyonlar da genellikle uluslararası pazarlar ve uluslararası pazarda güçlü olan İstanbul gibi destinasyonlar” diye konuştu. Hepsi dahil sistemi kârlı bir iş Hepsi dahil sisteminin Türkiye için çok başarılı olduğuna dikkat çeken Recher, “Bu konuda özellikle Rixos Antalya’yı Türkiye’de gerçekten haritada farklı bir yere koyan bir zincir. Biz de Rixos’tan öğrendiğimiz bu tecrübeyi, bu kültürü ve bilgi birikimi şu an dünyadaki markalarımıza uygulamaya başladık. Accor markası olmasıyla beraber Rixos bizim için bir okul oldu. Yatırım maliyetleri çok yüksek olsa da gelirleri de aynı oranda yüksek. Bu sistem yatırımcı için kârlı bir iş modeli” ifadelerini kullandı.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.