Hava Durumu

#Tüyap

TOURISMJOURNAL - Tüyap haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Tüyap haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Turizm Sektörü EMITT 2025’te Buluşuyor Haber

Turizm Sektörü EMITT 2025’te Buluşuyor

Türkiye’nin en büyük turizm etkinliği olan EMITT Fuarı, 5 Şubat'ta Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde 28. kez ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Türkiye İş Bankası’nın ana sponsorluğunda düzenlenecek etkinlik, ülkenin turistik değerlerini uluslararası alanda tanıtacak. Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ticaret Bakanlığı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Türk Hava Yolları’nın kurumsal sponsorluğunda gerçekleştirilen fuar, Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) ve Türkiye Turizm Yatırımcıları Derneği (TTYD) iş birliğiyle organize ediliyor. EMITT 2025, turizm sektörünün geleceğini şekillendirecek önemli görüşmelere ev sahipliği yapacak. 77 ÜLKEDEN 650’NİN ÜZERİNDE TUR OPERATÖRÜ KATILACAK Bu yıl fuarda ABD, Almanya, İngiltere, Rusya, Fransa, Güney Afrika, İspanya, İtalya, İsviçre, Kanada, Hindistan, Mısır, Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri gibi önemli turizm pazarlarından 77 ülkeden 650’den fazla tur operatörü ağırlanacak. Böylece dünya çapındaki seyahat şirketleri, en yeni turizm fırsatlarını tanıtma fırsatı yakalayacak. Üç gün boyunca devam edecek etkinlikte sektörün önde gelen temsilcileri, iş birliği fırsatları bularak yeni bağlantılar kurabilecek. 2025 yılı turizm trendleri ve sektörün karşılaşacağı olası gelişmeler ele alınacak, sorunlara yönelik çözüm önerileri tartışılacak. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM ÖN PLANDA Bu yılki EMITT Fuarı'nın ana teması "Turizmi Yeniden Tanımlamak: Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Cesur Adımlar" olarak belirlendi. Etkinlik kapsamında, turizmin doğaya ve topluma katkı sağlayacak şekilde nasıl dönüşebileceği tartışılacak. "Pozitif Turizm" vizyonu çerçevesinde, sıfır atık hedefinin ötesinde doğayı koruyan ve yerel toplulukları destekleyen yeni turizm yaklaşımlarına odaklanılacak. Ayrıca, yaratıcı turizm ürünleri geliştirilerek sektör için yeni pazar fırsatları değerlendirilecek. FUAR PROGRAMI VE İÇERİĞİ İlk Gün: Resmi açılışın ardından, turizm sektörünün 2024 yılı değerlendirmesi ve 2025 beklentileri masaya yatırılacak. Küresel turizm raporları paylaşılacak ve geleneksel "Başkanlar Oturumu" ile gelecek vizyonu ele alınacak. İkinci Gün: Sektör oyuncularının iş birliği yaparak daha dirençli ve sürdürülebilir bir turizm modeli oluşturması için paneller düzenlenecek. Ünlü konuşmacılar, influencer’lar ve sektörün önde gelen otel zincirleri, hizmet sağlayıcıları ve destinasyon temsilcileri sahne alacak. Üçüncü Gün: Turizmde yapay zeka, sürdürülebilirlik ve alternatif turizm konularında yenilikçi çözümler paylaşılacak. Katılımcılar, yeni fikirler geliştirme fırsatı yakalayacak ve interaktif oturumlarla farklı bakış açıları sunulacak. EMITT DİREKTÖRÜ HACER AYDIN’DAN AÇIKLAMALAR EMITT Fuarı Direktörü Hacer Aydın, etkinliğin sektördeki önemine dikkat çekerek, "Bu yıl fuarımızı 28. kez düzenliyoruz. Bunca yıllık deneyim ve birikime sahip olmanın gururunu taşırken, fuara sayılı günler kala hala ilk günkü heyecanımızı da içimizde hissediyoruz. Çünkü ülkemiz için daha iyi bir geleceği mümkün kılmak adına hayallerimizin sonu yok. Küresel krizlerin ve çevresel zorlukların gölgesinde, turizm sektörünün geleceğini şekillendirmek artık bir zorunluluk haline geldi. Turizmi yeniden tanımlamak, sadece bugünün krizlerine yanıt vermek değil, aynı zamanda sürdürülebilir bir geleceği yaratmak için daha cesur ve yenilikçi bir vizyonla adım atmayı gerektiriyor" dedi. Aydın, iklim değişikliği, aşırı turizm ve küresel krizler gibi zorlukların sektör için önemli tehditler oluşturduğunu belirterek, turizm sektörünün daha dirençli ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşması gerektiğini vurguladı. EMITT'in, dünya turizminin Türkiye'deki buluşma noktası olarak büyük bir sorumluluk taşıdığını belirten Aydın, "Bu yıl, katılımcıların daha fazla iş birliği yapmalarını teşvik eden yeni fırsatlar ve programlar sunarak hedefimizi büyütüyoruz. Türkiye’nin turizm gücünü keşfederken, geleceğin destinasyonlarına yeni yollar inşa edeceğiz" diye ekledi. KATILIMCI ÜLKELER VE DESTİNASYONLAR EMITT, 27 yıldır Türkiye'de pek çok yeni tatil ve turizm destinasyonunun tanıtılmasına öncülük etti. Bu yıl da Bulgaristan, Japonya, Azerbaycan, Kuzey Kıbrıs, Gürcistan, Mısır, Sırbistan, Bosna Hersek, Kuzey Makedonya, Seyşeller, Küba, Malta, Nepal, İran, İtalya ve Venezuela gibi ülkeler fuara katılım sağlayacak. Panama’nın ilk kez yer alacağı etkinlikte, yıllar sonra geri dönen Güney Kore de fuarda temsil edilecek. Ayrıca Yunanistan’dan belediyeler, İran, Çin, Azerbaycan, Özbekistan, Peru, Maldivler ve Pakistan’dan turizm acenteleri, Hindistan, İngiltere, İspanya ve Rusya’dan teknoloji firmaları ve Mısır’dan resort oteller fuarda boy gösterecek. EMITT 2025, turizm dünyasını İstanbul’da bir araya getirerek sektöre yön vermeye devam edecek.

Yeni Nesil Karavan ve Taşınabilir Evler Sahneye Çıktı Haber

Yeni Nesil Karavan ve Taşınabilir Evler Sahneye Çıktı

İSTANBUL (İHA) - Dünya genelinde akıllı ev teknolojileri giderek yaygınlaşırken, modern şehir yaşamından kopmadan doğayla iç içe yaşama isteği artıyor. Bu dönüşün önemli parçalarından biri de karavanlar olarak görülüyor. Teknolojik yeniliklerle donatılmış karavanlar ve taşınabilir evler, TÜYAP Karavan Fuarı'nda ziyaretçilere sunuldu. Kapsül evler, tiny house'lar ve taşınabilir evler, fuarda büyük ilgi gören yapılardan oldu. Bu yıl ilk kez sergilenen akıllı mobil kapsül ev, farklı ihtiyaçlara cevap veren 6 çeşit modeliyle dikkat çekti. Çin'in "Akıllı Ev Teknolojileri"yle geliştirilen ve ilk olarak ABD'de tasarlanan bu taşınabilir evlerin, sürekli genişleyen bir pazarın öncüsü olacağı öngörülüyor. 20 dakikada kurulabilen mobil kapsül evler, özellikle yaz-kış yaşamına uygun yapısıyla dikkat çekiyor. 6 farklı modele sahip bu kapsül evler, havadaki nemi kullanarak kendi suyunu ve elektriğini üretebiliyor. Bu sayede, su ve enerji maliyetini minimuma indiriyor. Kapsül ev fiyatları 1 milyon TL ile 1 milyon 800 bin TL arasında değişiyor. DOĞAL AFETLER SEÇİMLERDE ETKİLİ Muttimo Mobilya ve Muttiny House & Tiny House Yönetim Kurulu Başkanı Muttalip Gören, doğal afetlerin insanlarda daha küçük ve fonksiyonel yaşam alanlarına yönelme isteğini artırdığını ifade etti. Gören, kapsül evlerin 7 yıldızlı otel konforunda tasarlandığını belirtti. Bu evlerde ev ofisleri, spor alanları ve hobi odaları gibi çok fonksiyonlu alanların yer aldığını dile getiren Gören, pandemiyle birlikte bu alanlara olan talebin artış gösterdiğine dikkat çekti. Anahtar teslim bir projeyle, deniz kenarından kırsal bir araziye kadar her türlü alanda bu evlerin kurulabileceğini ekledi. ENERJİ TASARRUFU VE SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM Dünya genelinde yaklaşık 175 milyon taşınabilir ev bulunduğuna işaret eden Gören, akıllı ev teknolojilerinin taşınabilir evlerle buluştuğunda ortaya çıkan potansiyeli vurguladı. Kendi suyunu ve elektriğini üreten bu evlerin, uzaktan kumanda, parmak izi ve sesle kontrol gibi özelliklere sahip olduğunu belirtti. Bu sayede, sadece konforu değil, güvenliği de en üst seviyeye taşıdıklarını aktardı. Ayrıca, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik ile tasarım aşamasında alıcılara evleri deneyimleme şansı verdiklerini ekledi. DÜŞÜK MALİYETLİ, YÜKSEK KONFORLU YAŞAM ALANLARI Fuarı ziyaret edenlerden biri olan İlker Aykan, karavan ve taşınabilir evlerin fiyatının normal inşaat maliyetlerinden daha uygun olduğunu belirtti. "Karavan fuarına 5 yıldır düzenli olarak geliyorum. Fuarı gezdik, çok güzel karavanlar ve taşınabilir evler var. Türkiye'de bilinen bir gerçek, deprem var. Bu tarz evler aslında hem bir inşaat maliyetinden daha ucuz hem de depreme dayanıklı. Bir arsanız olduğu sürece üstüne rahatlıkla koyabileceğiniz bir ev" dedi.

EMITT Turizm ve Seyahat Fuarı TÜYAP'ta Başladı Haber

EMITT Turizm ve Seyahat Fuarı TÜYAP'ta Başladı

DÜNYANIN beş büyük turizm fuarı arasında yer alan Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı (EMITT) TÜYAP'ta başladı. Bu yıl 27'incisi düzenlenen fuar 9 Şubat'a kadar devam edecek. Turizm sektörünün temsilcilerinin buluştuğu Dünyanın beş büyük turizm fuarı arasında yer alan ve bu yıl  27'incisi düzenlenen Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı (EMITT) Büyükçekmece'de bulunan TÜYAP Fuar Merkezi'nde başladı. Dünya turizm profesyonellerini ve tatil tüketicilerini buluşturan fuar 9 şubata kadar ziyaret edilebilecek. Her yıl 45 bine yakın sektör profesyonelini bir araya getiren ve seyahat şirketlerinin sunduğu yeni ve heyecan verici seyahat fırsatlarından faydalanmak isteyen binlerce tatil tüketicisini ağırlayan fuar yoğun bir ilgiyle kapılarını açtı. Türkiye'nin her ili ve ilçeleri tarafından kurulan stantlarda yöresel lezzetler, kültür ve turizm faaliyetleri ziyaretçilere tanıtıldı. Fuarda en çok ilgiyi ise Fethiye ve Kuşadası stantları gördü. Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, ziyaretçilerle tek tek ilgilendi. "HERKESİ FETHİYE'MİZE BEKLERİZ" Fuarda Fethiye'nin tanıtımını yaptıklarını dile getiren Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, "Türkiye'nin en büyük turizm destinasyon fuarı burası. 27 yıldır aralıksız bir şekilde devam ediyor. Biz de Fethiye'mizi tanıtabilmek adına bu fuara tüm paydaşlarımızla bir araya gelebilmek için, aralıksız olarak katılıyoruz. Bu yıl itibariyle Muğla'mıza gelen turist sayısı 2 milyon 400 bine ulaşmış durumda. Fethiye'mize gelen bütün misafirlerin hoş duygularla ayrılmaları için de esnaflarımız ile birlikte hazır şekilde bekliyoruz. Ülkemizden ve yurtdışından gelecek olan herkesi 2024 yılında Fethiye'mize davet ediyorum" dedi. "FUARDA SANAL PARAŞÜTÜ DENEYİMLEDİM" Fethiye standında kurulan sanal paraşütü deneyimleyen Aygül Üzmez, "Normalde yamaç paraşütü yapamıyorum. Yükseklik korkum var ve aşırı heyecanlanıyorum. Bu sanal paraşüt de benim gibi olanlar için çok güzel bir deneyim olacak. Gerçekmiş gibi hissettiriyor. Çok beğendim. Fuarı gezdik bugün, çok güzel. Stantlarda sergilenen yöresel ürünleri inceledim. Gayet keyifli geçiyor" diye konuştu. "BURASI ÖNEMLİ BİR TANITIM ALANI" Fuarın ülkemize tanıtımına katkısının önemini vurgulayan Recep Kankal, " Bugün turizm fuarına geldik. Geçtiğimiz senelerde de uğramıştık. Ülkemizin bütün ilçelerinin apayrı bir güzelliği var. Bu fuar vesilesiyle biz de geldiğimizde ilçelerde, köylerde olsun neler oluyor, yapılıyor, bunları görüyoruz. Bölgelerin tanıtımı açısından burası önemli bir tanıtım alanı. Biz Türk vatandaşı olarak bunlara aşinayız ama yurtdışından gelen yabancı turistler için özellikle Türkiye'nin bir cazibe noktası olması açısından, burada gelenlere ikramda bulunulması Türkiye'nin dışarıya tanıtılmasına katkı sağlıyor. Turistler buraya geldiği zaman Türkiye'nin 81 iline gidemese de  bu fuarda 81 vilayetin ilçelerinin, köylerinin turizmini, tarihini ve arkeolojik mekanlarını görme imkanı buluyor. Bu anlamda fuarın ülkeye katkısının çok güzel olduğunu düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

Eskişehir’de kış döneminde turizm yoğun geçecek Haber

Eskişehir’de kış döneminde turizm yoğun geçecek

TÜRSAB Eskişehir Bölge Temsil Kurulu Başkanı Özgür Ersoy, geçen aylarda Eskişehir’de turist sayısının geçen yılların sayısına yaklaştığını ifade ederek, kış döneminde turizmin yoğun geçeceğini söyledi. TÜRSAB Eskişehir Bölge Temsil Kurulu Başkanı Özgür Ersoy, Eskişehir’de geride bırakılan yaz turizm sezonu hakkında değerlendirmelerde bulunurken, kentteki kış turizmine ait beklentilerini anlattı. Covid-19 pandemisi ile Eskişehir’deki turist sayısında ciddi düşüş olduğunu ancak hızlı toparlanma yaşandığını belirten Başkan Ersoy, geçtiğimiz temmuz ayındaki turist sayısı ile geçen yılın aynı dönemlerindeki sayılarına yüzde 70-80 oranında ulaştıklarını söyledi. Başkan Ersoy, Eskişehir’de eylül, ekim ve kasım aylarının yoğun geçeceğine işaret etti. “Eylül, ekim ve kasım ayı Eskişehir için yoğun bir dönem” TÜRSAB Eskişehir Bölge Temsil Kurulu Başkanı Özgür Ersoy, şubat ayında yaşanan Kahramanmaraş merkezli depremin tüm Türkiye ile birlikte Eskişehir ve çevresini de etkilediğine değinerek eylül ayında kentteki otel doluluk oranlarının yüzde 80’e vardığını ifade etti. Başkan Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: “Eskişehir pandemiyle beraber çok ciddi düşüş yakaladı. Fakat çok hızlı toparlandık. Bu sayılara henüz ulaşmasak da özellikle 2022 yılı şehrimiz adına ümit verdi. Şubat ayında yaşadığımız ve tüm ülkemizi yasa boğan bir deprem yaşadık. Deprem psikolojik olarak bölgemizi de etkiledi. Geçen yıla göre değerlendirirsek turist sayısında biraz düşüş var. Ekonomik ve yaşadığımız afetten kaynaklı nedenler var. Turist sayısı anlamında temmuz ayını baz alırsak geçen yılın sayılarında hemen hemen yüzde 70-80’ine ulaştık. Eylül, ekim ve kasım ayı Eskişehir için yoğun bir dönem. Eylül ayı için otellerimizin doluluk oranı yüzde 70-80’e ulaştı.” “İlçeleri de çok iyi kullanmamız gerekiyor ki uzun süreli konaklamalar gerçekleşsin” Eylül ayında Eskişehir’deki turizmin yoğun geçtiğinden söz eden Başkan Ersoy, gerçekleştirilen etkinliklerin turizm yoğunluğunu artıran etkenler olduğunu belirtti. Eskişehir’in ilçelerindeki gelişmelerinde yerli ve yabancı turistlerin o bölgelerde konaklamasını sağladığını kaydeden Başkan Ersoy, şunları aktardı: “Şehir turizminin yoğunlaşmasını etkileyen bazı önemli nedenler var. Bunlardan bir tanesi şehre turizm anlamında yapılan yatırımlar, fuar ve kongre organizasyonları. Eskişehir Ticaret Odası’nın şehre kazandırdığı çok önemli bir fuar alanı var. Bunu da TÜYAP gibi Türkiye standartlarında en iyi fuar organizasyonu yapan firma işletiyor. Eylül ayı bizim için oldukça yoğun geçti. Eylül ayı tarım fuarı ile başladı. Daha sonra milli maçta hem Türk milli takımını hem de konuk takımı misafir ettik. Akabinde raylı sistemler fuarı yapıldı. Endüstri fuarımız var. Bu etkinlikler şehir yoğunluğunu artıran etkiler oldu. Sivrihisar’da havacılık etkinliği yapıldı. Ekim ayı için sporcu kafileleri şehre talep gösteriyor. Şehrin geleceği oldukça açık. Ekonomik ya da diğer sebeplerden etkilenilmesine rağmen şehir çok hızlı toparlandı. Şehrin gelişmesi sadece merkez ile olmuyor. İlçeleri de çok iyi kullanmamız gerekiyor ki uzun süreli konaklamalar gerçekleşsin. TÜRSAB olarak turizmin her alnında destek sağlamaya gayret ediyoruz. Bunlardan bir tanesi 21’inci UNESCO Dünya Mirası olarak Sivrihisar’da bulunan Ulu Camii. Ulu Cami, ahşap direkli camiler arasında sıralı UNESCO Dünya Mirasına girdi. Bu çalışmalar 2021 yılında başlamıştı. Geçtiğimiz haftalarda oldukça emek verdiğimiz çalışmanın sonucunu aldık. Artık Eskişehir sınırları içerisinde UNESCO Dünya Mirasımız var. Bunun da bölgeye katacağı çok artılar olacaktır.” “Uluslararası anlamda da talep almaya başladık” Yabancı turist gruplarının son dönemlerde Eskişehir’e ilgi gösterdiğine dikkat çeken Başkan Ersoy, sözlerini şu şekilde noktaladı: “Otellerin yatak kapasitesi her geçen yıl artıyor. Nitelikli otellerimiz ve çalışanlarımız var. Paydaş kurumlardan İl Kültür Turizm Müdürlüğü, belediyeler, ilgili kurum ve kuruluşlar, STK’lar iyi çalışmalar yapıyor. Ben şehrin popüler merak turizminin ötesine geçeceğini sağlık, kültür ve spor gibi pek çok alt turizm dalında da gelecekte pay sahibi olacağına inanıyorum. Özellikle yabancı turist grupları son dönemde şehre ilgi gösteriyor. Otelci arkadaşlarımızla yaptığımız görüşmelerde genelde talepler Bulgaristan, Romanya ve diğer Balkan ülkelerinden geliyor. Son olarak Akkuyu Nükleer Enerji Santralindeki Rus çalışanların da şehrimizi turistik olarak ziyaret ettiği bilgisini aldık. Uluslararası anlamda da talep almaya başladık.”

В Стамбуле стартовала «26-я Международная туристическая ярмарка Восточного Средиземноморья». Haber

В Стамбуле стартовала «26-я Международная туристическая ярмарка Восточного Средиземноморья».

Выступая на открытии ярмарки в Стамбульском выставочном и конгресс-центре TÜYAP, губернатор Стамбула Али Ерликая сказал, что Стамбул, объединяющий континенты, с гордостью несет в себе наследие многих древних цивилизаций, был столицей 3 империй, является венцом цивилизации. . Ерликая заявила, что город является настоящим сокровищем мира с его уникальным наследием, и продолжила следующим образом: «Число посетителей этого города мировых сокровищ в 2021 году составило 9 миллионов человек. Годом ранее оно было 5 миллионов в 2020 году. Но 2015 год был для нас пиковым периодом, это было 15 миллионов человек. не испытывал в последние века.Но мы успешно прошли это испытание и побив исторический рекорд в прошлом году,наше количество туристов,я говорю для Стамбула,перевалило за 16 миллионов.36 процентов туристов,предпочитавших нашу страну,то есть один из из каждых трех туристов сказал «Стамбул» и посетил наш город». Губернатор Ерликая сказал, что они счастливы достичь желаемых целей в городе, который имеет широкий спектр от религиозного туризма до оздоровительного, от конгрессно-выставочного туризма до гастрономии. Отметив, что одна из этих целей — принять столько же туристов, сколько и жителей Стамбула, Ерликая сказала: «Слава Богу, нам это удалось. Надеюсь, мы снова загадаем желание. У нас есть цель войти в пятерку самых посещаемых городов в мире как можно скорее, и мы добьемся этого». Количество туристов за первые 2 месяца года превысило 2,5 млн. «Количество туристов, приехавших в наш город за первые 2 месяца этого года, превысило 2,5 миллиона». - сказал Ерликая, подчеркнув, что всей душой верит, что к 100-летию республики будут установлены новые рекорды. Отметив, что президент Реджеп Тайип Эрдоган поставил цель в 90 миллионов туристов и 100 миллиардов долларов, Ерликая сказал: «Если к нам приедет одна треть гостей, приезжающих в Турцию, цифра в 30 миллионов для Стамбула, о которой мы говорили, около 7-8 месяцев, не является недостижимой целью с дозволения Аллаха». он сказал. Заявив, что аэропорт Стамбула в прошлом году принял более 64 миллионов пассажиров и занял 7-е место среди 10 самых загруженных аэропортов мира, Ерликая заявила, что Galataport Istanbul, который отличается своим дизайном в этом секторе, был выбран «портом года». "в первый год. Губернатор Ерликая отметил, что цель EMITT в этом году - принять около 600 участников и увеличить объем бизнеса до 500 миллионов евро, и отметил, что, по его мнению, EMITT продолжит определять маршрут мирового туризма и будет самым важным местом встречи отрасли в этом году. «Стамбул — очень важное туристическое направление» Экрем Имамоглу, мэр столичного муниципалитета Стамбула (IMM), сказал, что нация должна поддерживать период интенсивной мобилизации, чтобы возродить города, в которых произошло землетрясение, и что сектор, который обеспечит наиболее важную добавленную стоимость для этот процесс - туризм. Имамоглу заявил, что Стамбул стал очень важным туристическим направлением с глубоким культурным наследием, не имеющим себе равных в мире. Выразив, что у них есть четкая цель в отношении города, Имамоглу сказал: «В среднесрочной перспективе сделать Стамбул одним из трех лучших городов мира по количеству иностранных посетителей. Конечно, не довольствуясь этим, но предоставляя инфраструктура, нацеленная на более высокие ранги в Стамбул».  Имамоглу отметил, что они внимательно относятся к повторному функционированию культурного и промышленного наследия и добавлению его в городскую жизнь, восстановлению старых артефактов и подготовке их таким образом, чтобы он отвечал новым потребностям из прошлого в настоящее и из настоящего в будущее. Отметив, что одним из наиболее важных вопросов в сфере туризма в мегаполисе масштаба Стамбула является транспортная инфраструктура, Имамоглу заявил, что Отчет об оценке транспортной системы исторического полуострова с точки зрения туризма был завершен для решения транспортных проблем и будет реализовано в ближайшее время. Выразив, что они работают в сотрудничестве с заинтересованными сторонами отрасли, чтобы возобновить международные встречи и конгрессы, которые они успешно провели в предыдущие годы, Имамоглу сказал: «Мы увеличим количество туристов с 17 до 30 миллионов в очень скором времени. период в Стамбуле. С этой целью мы будем способствовать продвижению нашего города на международной платформе. Мы придаем большое значение присутствию. Мы должны поддерживать ценность бренда нашего города, рассказывая об уникальных ценностях нашего Стамбула. в правильных каналах и правильным путем».

EMITT состоится 12-15 апреля 2023 года в TÜYAP Haber

EMITT состоится 12-15 апреля 2023 года в TÜYAP

26-я Международная выставка туризма и путешествий в Восточном Средиземноморье, организованная ICA Events в партнерстве с TÜROFED и TTYD, EMITT продолжает формировать отрасль с помощью полезного контента и сотрудничества, которые создают ценность для всех участников. Добившись большого успеха, приняв в прошлом году 33 595 посетителей из 110 стран, EMITT готовится принять в этом году рекордный уровень иностранных посетителей и профессионалов в области туризма как одно из самых важных мест встречи в индустрии туризма. Спонсируется Министерством культуры и туризма, губернатором Стамбула, столичным муниципалитетом Стамбула и Turkish Airlines и  KOSGEB; Хотя это способствует продвижению страны, развитию и ускорению туристического сектора, оно также играет важную роль в принятии концепции отдыха и преимуществ раннего бронирования в нашей стране. С опытом ICA Events, основанным на прошлом и его опытном персонале, ведущем туризм; Подчеркнув важность EMITT, которая напрямую способствует продвижению Турции, директор EMITT Fair Хаджер Айдын сказал: «EMITT — это отраслевая школа как для участников, так и для потребителей, поэтому мы гордимся тем, что объединяем сектор на EMITT в 26-й раз. Как и каждый год, мы будем лидировать в секторе с контентом и сотрудничеством, которые создадут ценность для всех участников и будут более полезными, чем другие. В прошлом году наша ярмарка обеспечила экспонентам и посетителям выставочного комплекса объем продаж более 400 миллионов евро благодаря соглашениям о сотрудничестве и продажах, для которых она заложила основу. В этом году мы стремимся увеличить объем бизнеса до 500 миллионов евро по сравнению с предыдущим годом». EMITT продолжает вносить свой вклад в туризм Звезды ярмарки EMITT, где природные красоты, исторические и культурные ценности и местные вкусы встретятся с тысячами местных и иностранных участников, станут брендинговыми направлениями Анатолии. На EMITT будут представлены многие мегаполисы нашей страны, такие как Балыкесир, Эдирне, Анталия, Конья, Диярбакыр, Мардин и Шанлыурфа, а также муниципалитеты с туристическими брендами, такие как Кушадасы, Дидим, Эдремит, Урла и Бодрум. Помимо муниципалитетов, в ярмарке примут участие такие важные компании, как Gezinomi, Elite World Hotels, Odamax, Hotelrunner и Jolly Tur. Около 600 участников из почти 30 стран от Латинской Америки до Дальнего Востока приедут в Стамбул, чтобы продемонстрировать его туристический потенциал. Страны представят свои географические особенности, исторические и культурные элементы и блюда на стендах, которые они установят, и предоставят жителям Стамбула красочную ярмарку. С другой стороны, мероприятия EMITT будут играть направляющую роль для инвестиций и проектов в области устойчивого туризма, представляя реалистичное видение будущего для сектора, а также создавая множество возможностей для сотрудничества. В рамках Программы деятельности EMITT 2023; Прогнозы туризма на 2023 г., Устойчивый и ответственный туризм, План медицинского туризма в экспортной стратегии, Новые силы отрасли Экоагро-гастротуризм, Стратегии влиятельных лиц, которые выводят направления за рамки клише, Советы по построению отношений с вашей целевой аудиторией, Метавселенная: опыт расширения туристических ресурсов , Технологии путешествий для дизайнеров и планировщиков отпуска , Открытие различных направлений: Италия, ТРСК, Бразилия, Россия и Мальдивы, Карта технологий путешествий путешественников, Экосистема предпринимателей в технологиях путешествий, Как технологии путешествий облегчают деловое поведение заинтересованных сторон индустрии туризма? 

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.