Hava Durumu

#Ömer Karaca

TOURISMJOURNAL - Ömer Karaca haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Ömer Karaca haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Alman acente temsilcileri Bodrum’a çıkarma yaptı Haber

Alman acente temsilcileri Bodrum’a çıkarma yaptı

Almanya’ndan gelen 600’e yakın acente temsilcisi Bodrum’a çıkarma yaptı. Duja Bodrum Otel’de düzenlenen buluşma, Almanya pazarında Türkiye ve özellikle Bodrum’un tanıtımına ivme kazandırdı. GoTürkiye, Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Bodrum Otelciler Derneği (BODER) desteğiyle organize edildi. Etkinlikte, Alman turizm firmasına bağlı acenteler ile Bodrum’un önde gelen otelleri birebir görüşmeler yaparak yeni iş birliklerinin temellerini attı. Türkiye’nin Almanya turizm pazarındaki payını artırmayı hedefleyen buluşma, Bodrum’un özgün destinasyon kimliğini daha görünür kılmayı amaçladı. Alman turizmciler, fuar boyunca Bodrum’daki otel ve tesisleri yakından inceleme fırsatı buldu. Turizm firmasının CEO’su Ömer Karaca, organizasyona ilişkin yaptığı açıklamada, "Alman misafirlerin Türkiye’ye olan ilgisi hızla artıyor. Bodrum gibi özel bir bölgeyi yerinde tanıtmak, acentelerimiz için büyük bir avantaj. Bu organizasyon, Türkiye’nin turizm tanıtımında da stratejik bir adımdır" dedi. Duja Hotels Genel Koordinatörü Şahin Seval ise, "Güçlü bir yapıyı Bodrum’da ağırlamak bizim için önemli. Etkinlik, tesisimizin tanıtımının ötesinde tüm Bodrum bölgesi adına büyük bir kazanım. Alman pazarında daha güçlü bir yer edinmeyi hedefliyoruz" ifadelerini kullandı. Uluslararası iş bağlantılarına kapı aralayan fuar, Türk turizmine sezon öncesi moral olurken, Türkiye’nin sürdürülebilir tanıtım vizyonuna da katkı sağladı.

Türkiye'nin Turizm Tanıtımı ITB'de Yeni Boyut Kazanacak Haber

Türkiye'nin Turizm Tanıtımı ITB'de Yeni Boyut Kazanacak

Schmetterling International CEO’su Ömer Karaca, Berlin’de düzenlenen ITB Turizm Fuarı’nda, Türkiye’nin Almanya’daki kültür turizmi tanıtımına yönelik yeni projelerini duyurdu. Karaca, "Kültür turlarını yenilikçi teknolojiyle birleştirerek seyahat acenteleri için yeni bir satış potansiyeli yaratıyoruz" dedi. Almanya'daki seyahat acentelerine kapsamlı hizmet sunan Schmetterling International, turizm sektöründeki teknoloji, acente, uygulama, sigorta ve grup seyahatleri gibi farklı alanları bir araya getiriyor. ITB'de tanıtılan yeni proje, Türkiye turizmine önemli bir katkı sağlayarak doğa, tarih ve kültür turizmini odağına alıyor. SCHMETTERLING INTERNATIONAL: 50 YILLIK DENEYİM Merkezi Almanya’nın Nürnberg Geschwand bölgesinde bulunan Schmetterling International GmbH & Co. KG, 330’dan fazla çalışanıyla büyümeye devam ediyor. 1968’de Willi Müller tarafından kurulan aile şirketi, bugün kızı Anya Müller-Eckert liderliğinde sektördeki etkisini artırıyor. TÜRKİYE TURİZMİ DAHA KAPSAMLI TANITILACAK Schmetterling International, Antalya, Belek ve Side gibi popüler destinasyonları kültür turizmine dahil ederek Türkiye’nin turizm potansiyelini genişletiyor. Pilot aşamadaki bu yeni uygulama, tatilcilerin otellerine gelmeden çevre gezilerini rezerve etmelerini sağlıyor. Antalya’da tatil yapacak turistler, Aspendos, Perge ve Pamukkale gibi tarihi bölgelere turlarını önceden planlayabilecek. Bu sistem, Almanya’daki seyahat acenteleri için de satış kolaylığı ve büyük bir yenilik sunuyor. TURİZMDE TEKNOLOJİYLE DÖNÜŞÜM Schmetterling International CEO’su Ömer Karaca, Türkiye ve Almanya arasında turizmi geliştirmek için çalıştıklarını belirterek, kültür turlarını teknolojiyle entegre ederek, seyahat acenteleri için yeni bir satış potansiyeli yarattıklarını söyledi. Ayrıca, otellerin dışına çıkmayan turistleri tarihi ve kültürel deneyimlere dahil etmeyi amaçladıklarını belirten Karaca, Alman turistleri otellerin dışına çıkarmaya teşvik edecek programlar geliştirdiklerini aktardı. Schmetterling International, seyahat acentelerinin rezervasyon sürecinde ve sonrasında ek geziler sunabilmesi için dijital pazarlama çözümü GO4IT ile DMC portföylerini birleştiriyor. ITB FUARI'NDA TANITILIYOR Schmetterling International, yeni programını Berlin’deki ITB Turizm Fuarı’nda tanıtacak. Antalya ile başlayan proje, ilerleyen dönemlerde Türkiye’nin diğer önemli turizm destinasyonlarını da kapsayacak. TURİZMDE TEKNOLOJİYLE VERİMLİLİK ARTIYOR Schmetterling Technology, turizm sektörü için yenilikçi yazılım çözümleri sunuyor. 20 yılı aşkın teknik deneyimiyle şirket, dijitalleşme döneminde seyahat acentelerinin büyük gelir artışı elde etmesine yardımcı oluyor. Schmetterling Technology, ITB Fuarı’nda 5.1. Salon’daki 131 numaralı standında tüm ürün yelpazesini sergileyecek. Seyahat acenteleri, bireysel yazılım çözümlerini entegre ederek verimliliklerini artırırken maliyetlerini optimize edebilecek. Schmetterling Technology Satış Müdürü Steffen Knapp, seyahat acentelerinin tüm yazılım sistemlerini Schmetterling Technology’den tek bir kaynaktan alabildiğini, diğer sağlayıcılarla yapılan iş birlikleri sayesinde en iyi teknolojik çözümlerle sektörü ileriye taşıdıklarını vurguladı. Schmetterling International, yazılım alanındaki uzmanlığı ve yenilikçi yaklaşımıyla turizmde yeni standartlar belirlemeye devam ediyor.

Yeni sezonda “süper erken rezervasyon” başladı Haber

Yeni sezonda “süper erken rezervasyon” başladı

Türkiye’de 2025 yılının süper erken rezervasyon yılı olması bekleniyor. Bu yıl sezonda TL bazında neredeyse yüzde 100, döviz bazında da yüzde 25 artan oda fiyatlarının önümüzdeki yılda da artmaya devam edeceği bekleniyor. Bu nedenle her yıl biraz daha öne çekilen ‘erken rezervasyon’ döneminin 2025 yılı için daha da hareketli geçeceği tahmin ediliyor. Sektör temsilcileri, erken rezervasyona ayrılan odaların satışa çıkar çıkmaz satılmasını öngörüyor. Özellikle yabancı turistin erken rezervasyon konusunda daha atak olduğu belirtiliyor. “ERKEN REZERVASYONLARIN ÖNEMİNİN DAHA DA ORTAYA ÇIKACAĞI BİR YIL OLACAK” Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği AKTOB Başkanı Kaan Kavaloğlu, 2025 yılında da fiyat artışlarının devam edeceğini belirterek “Türkiye turizmi kaliteli ve bunu kabul ettirmek için bir geçiş yılı olacak. Bu anlamda zor ama altından kalkabileceğimiz bir yıl geliyor. Erken rezervasyonların öneminin daha da ortaya çıkacağı bir yıl olacak” diyerek erken rezervasyonun önemine dikkat çekti.  Antalya’da yaklaşık 17 milyon turist ağırladıklarını kaydeden Kavaloğlu, “Her turist yaklaşık 9,5 geceleme yapıyor. Dünyanın en çok ziyaret edilen şehirlerinden biri İstanbul diğeri ise Antalya. Şu anda kişi başı geceleme fiyatlarımız 105-107 dolarları buldu. Hedefimiz İspanya gibi 125 dolarları yakalamak. 2025 yılı çok daha parlak bir yıl olacak” diye konuştu. “FİYAT ARTIŞLARI TALEBİ DÜŞÜRÜYOR” Almanya’da faaliyet gösteren turizm satış şirketi Schmetterling CEO’su Ömer Karaca, Almanya’da 2024’ün çok hızlı başladığını hatırlatarak, 2025’te de aynı sürecin yaşanmasını beklediğini ifade etti. Almanya’da birçok operatörün Türkiye satışlarında rekor kırdığını söyleyen Karaca, “Eskiden erken rezervasyon diyorduk şimdi süper erken rezervasyon diye ifade ediyoruz" dedi. Türkiye’yi de çok hızlı satmaya başladık. bence 2025 bizim için çok heyecanlı geçecek” şeklinde konuştu. PAKET TURLARININ YARISI JOLLY'DEN Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar da Jolly’nin Türkiye’de satılan paket turların yüzde 50’sini oluşturduğunu belirterek, 2025 yılında Türkiye’de iyi bir tatil yapmak için erken rezervasyonun öneminin daha da arttığını ifade etti. 

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.