Hava Durumu

#Müşteri Memnuniyeti

TOURISMJOURNAL - Müşteri Memnuniyeti haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Müşteri Memnuniyeti haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

TAV’ın Dört Havalimanına Prestijli Hizmet Kalitesi Ödülü Haber

TAV’ın Dört Havalimanına Prestijli Hizmet Kalitesi Ödülü

İSTANBUL (İHA) - TAV Havalimanları’nın işlettiği Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas-Bodrum ve Üsküp havalimanları, Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından düzenlenen Havalimanı Hizmet Kalitesi (ASQ) ödüllerinde büyük başarı gösterdi. Yolcu değerlendirmeleriyle belirlenen ödüller, 8-11 Eylül 2025’te Çin’in Guangzhou kentinde düzenlenecek ACI Customer Experience Global Summit kapsamında sahiplerini bulacak. Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes ve Milas-Bodrum havalimanları, kendi kategorilerinde "Avrupa’nın En İyi Havalimanı" ve "Avrupa’nın En Keyifli Havalimanı" ödüllerini kazandı. Ayrıca, İzmir Adnan Menderes, Milas-Bodrum ve Üsküp havalimanları, "Avrupa’nın En Kolay Havalimanı Yolculuğu" kategorisinde öne çıkarken, İzmir Adnan Menderes ve Milas-Bodrum havalimanları "Avrupa’nın En Temiz Havalimanı" ödülüne layık görüldü. Milas-Bodrum Havalimanı ayrıca "Avrupa’nın En Adanmış Personele Sahip Havalimanı" kategorisinde de ödül aldı. TAV Havalimanları Havalimanı İşletmelerinden Sorumlu Grup Başkanı Kürşad Koçak, "TAV Havalimanları olarak bu yıl 25. yılımızı kutluyoruz ve 25 yıldır yolcularımıza en iyi seyahat deneyimini sunma hedefiyle çalışıyoruz. Havalimanı Hizmet Kalitesi ödülleri, doğrudan yolcu değerlendirmeleriyle belirlendiği için bizim için ayrı bir anlam taşıyor. Dört havalimanımızın kendi kategorilerinde dünyanın en iyileri arasında yer almasından gurur duyuyoruz. 25 yılda, sahip olduğumuz insan kaynağı ve bilgi birikimiyle havalimanı işletmeciliğinde küresel ölçekte tercih edilen bir marka haline geldik. Geçtiğimiz sene sekiz ülkede işlettiğimiz 15 havalimanında toplam 107 milyon yolcuya hizmet verdik. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. Uluslararası Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından 2006 yılında oluşturulan ve 110 ülkede 400’den fazla havalimanının katıldığı ASQ programı, yolcu memnuniyetini ölçen en prestijli değerlendirme sistemlerinden biri olarak kabul ediliyor. ASQ ödül sahipleri, dünya genelinde 700 bin yolcunun oylamasıyla seçildi.

Turizmde Memnuniyet Yapay Zekâ Denetiminde Haber

Turizmde Memnuniyet Yapay Zekâ Denetiminde

 Kültür ve Turizm Bakanlığı, Türkiye'nin turizm bölgelerinde müşteri memnuniyetini arttırmak amacıyla yapay zekâ tabanlı bir izleme sistemi kullanıyor. Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) Genel Müdür Vekili Sinan Türkseven, 1.1 milyardan fazla veriyi analiz eden yazılım sayesinde turizmle ilgili olumlu ve olumsuz geri bildirimleri anında yakaladıklarını ve gerekli aksiyonları hızla aldıklarını belirtti.   MİLYARLARCA VERİ ANALİZ EDİLİYOR Sosyal medya ve haber kaynakları üzerinden Türkiye hakkında yayımlanan içerikler, bakanlığın geliştirdiği yapay zekâ ile sürekli izleniyor. Türkseven’in aktardığı bilgilere göre, bu sistem günlük 193 bin haber kaynağını ve sosyal medyada 1 milyon veriyi takip ediyor. Olumsuz geri bildirim tespit edildiğinde hızlıca değerlendirme yapılıyor ve sahada denetim süreçleri başlatılıyor.   Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü Timuçin Güler, yazılımın geliştirilmesinin dört yıl sürdüğünü ve sürekli yeni tekniklerle güncellendiğini ifade etti. Güler, "Sistemin temel katkısı verileri analiz etmesi ve buna göre proaktif bir pazarlama stratejisi ortaya koyması. Son iki yıldır müşteri memnuniyeti konusunu arka plandan takip ediyoruz. Bunu hem marka hem de tesisler açısından yapabiliyoruz. Burada birtakım olumsuzluklar tespit edildiği anda direkt sahada denetimleri başlatıyoruz. Her olumsuz noktanın araştırılması gerekiyor, bazen altı tam dolu olmayabiliyor. Müşteri memnuniyeti, dünyadaki algımız, bize nasıl bakılıyor ve ülke bazlı reklam stratejileri bu doğrultuda değişiyor" dedi.   Kültür ve Turizm Bakanlığı, sosyal medya ve dijital platformlarda Türkiye’nin tanıtımını aktif olarak sürdürüyor. Türkseven, "Son derece aktif olduğumuz sosyal medya kanallarında da aslında her sene sayısı 10 binlerle ifade edilebilecek içerik yaratıyoruz ve YouTube’da 3.6 milyon, TikTok’ta 4 milyon takipçiyle bu alanda, dünyada birinci sırada ülke hesabı konumundayız. Instagram’da da 3.6 milyon takipçiyle ikinci sıradayız" diyerek sosyal medya verilerini paylaştı. TGA’nın sosyal medya hesapları dünya çapında milyonlarca kişiye ulaşırken, GoTürkiye platformu yalnızca 2023’te 197 milyon ziyaretçi aldı.

LC Waikiki, müşteri memnuniyeti anketleri sonuçlarını açıkladı Haber

LC Waikiki, müşteri memnuniyeti anketleri sonuçlarını açıkladı

Moda perakende markası LC Waikiki, Eylül ayındaki okula dönüş döneminde gerçekleştirdiği müşteri memnuniyeti anketleri sonuçlarını paylaştı. LC Waikiki, hem mağaza hem de e-ticaret müşterileriyle yaptığı anketin sonuçlarını paylaştı. Müşteri memnuniyetinde elde ettiği başarılarıyla ile dikkat çeken marka, ‘Okula Dönüş’ alışverişine odaklanarak müşteri deneyimini değerlendirdi. Okula dönüş döneminde yaklaşık 30 bin kişi ile yapılan anketlerin sonucu, müşterilerin LC Waikiki'den aldığı ürünlerle ilgili genel memnuniyetini ortaya koydu. Okul alışverişlerinde ilk tercih Anket sonuçlarına göre, müşterilerin yüzde 90'a yakını, okula dönüş döneminde aldığı markanın ürünlerini kaliteli bulduğunu belirtiyor. Aynı şekilde, müşterilerin yüzde 86'sı ürün çeşitliliğini yeterli bulurken, yaklaşık yüzde 92'si bir sonraki okul alışverişinde ilk tercihinin söz konusu markanın olacağını ifade ediyor. Araştırmada öne çıkan başlıklardan biri ise müşterilerin ürünleri uygun fiyatlı bulması. Anket sonuçları, müşterilerin çoğunluğunun söz konusu markadan aldıkları okul ürünlerini bütçe dostu bulduğunu gösteriyor. Okul alışverişindeki alışveriş deneyimini değerlendiren müşteriler, özellikle uygun fiyat, geniş ürün çeşitliliği ve online alışverişte hızlı teslimat konularını vurguluyor. Yanı sıra müşteriler, Okula Dönüş Koleksiyonu’ndaki ürünlerin istenilen kalıp ve bedende olduğunu belirtti. Marka, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarma çabalarını sürdürerek, kaliteli ürünleri uygun fiyatlarla sunma ve müşterilere keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatma konusundaki taahhüdünü sürdürüyor.

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.