Hava Durumu

#Brandverse Awards

TOURISMJOURNAL - Brandverse Awards haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Brandverse Awards haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Kâmil Koç, 2024 Seyahat Verilerini Açıkladı Haber

Kâmil Koç, 2024 Seyahat Verilerini Açıkladı

Kâmil Koç, 2024 yılında da karayolu seyahat sektöründe en çok tercih edilen marka olmayı sürdürdü. Şirketin açıkladığı verilere göre, geçen yılın en popüler rotası Bursa-İstanbul olurken, Ankara-İstanbul ve İstanbul-Ankara güzergâhları da yoğun ilgi gördü. Özellikle Ramazan ve Kurban Bayramları'nda Bursa-İstanbul rotası en çok tercih edilen güzergâh olarak öne çıktı. Sömestr tatilinde ise Ankara-İstanbul en popüler rota oldu. En çok seyahat edilen şehirler ise sırasıyla İstanbul, Ankara, Bursa, İzmir ve Eskişehir oldu. POPÜLER GÜZERGÂHLAR VE SEYAHAT TRENDLERİ 2024 yılı boyunca Bursa-İstanbul hattı, Kâmil Koç’un en fazla tercih edilen rotası oldu. Bu güzergâhı Ankara-İstanbul, İstanbul-Ankara ve İstanbul-Bursa rotaları izledi. Diğer dikkat çeken rotalar arasında Bursa-Ankara, İstanbul-İzmir, İzmir-İstanbul, Ankara-Bursa ve Kayseri-Ankara yer aldı. İstanbul, en çok tercih edilen üç güzergâhın ortak noktası olarak dikkat çekti. BAYRAM VE TATİL DÖNEMLERİNDE YOLCU HAREKETLİLİĞİ Ramazan ve Kurban Bayramlarında Bursa-İstanbul rotası yine ön plandaydı. 9-12 Nisan Ramazan Bayramı döneminde İstanbul-Ankara, Ankara-İstanbul ve İstanbul-Bursa hatları yoğun ilgi gördü. Kurban Bayramı'nda ise İstanbul-Bursa, İstanbul-Ankara ve Ankara-İstanbul en sık kullanılan güzergâhlar arasında yer aldı. Sömestr tatilinde Ankara ile İstanbul arasında yoğun bir yolcu trafiği yaşanarak, bu hat en popüler rota oldu. 2024 PERFORMANSI VE GELECEK VİZYONU Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, şirketin 2024 performansını değerlendirerek, hedeflerine ulaştıklarını ve araç filolarını genişlettiklerini belirtti. Marka, yıl içinde "The ONE Awards", "Brandverse Awards" ve "Outdoor Awards 2024" gibi prestijli ödüller kazandı. Kepek, Kâmil Koç’un Türkiye'nin ilk seyahat markası olarak 100. yıl vizyonuyla büyümeye devam ettiğini ve Flixbus iş birliği sayesinde Avrupa’daki etkisini artırdığını ifade etti. Ayrıca 2025 yılında dijitalleşme ve inovasyon odaklı projelerle sektördeki liderliklerini daha da güçlendirmeyi planladıklarını dile getirdi.

Brandverse Awards’tan Tadelle ve Sarelle’ye ödül Haber

Brandverse Awards’tan Tadelle ve Sarelle’ye ödül

Tadelle, Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards’ta, ‘Gıda Şirketleri’ kategorisinin ‘Veri Analitiği’ alanında Altın ödülün sahibi oldu. Sarelle ise, “Önce Sarelle Sonra Gülümse” kampanyası ile ‘Yeniden Doğan Markalar’ kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü. Ödüller, 24 Haziran tarihinde İstanbul’da düzenlenen törenle sahiplerine verildi. Tadelle, Altın ödülün sahibi oldu Brandverse Awards’ın ‘Veri Analitiği’ kategorisine aday olan markalar, sosyal medya hesapları üzerinden bir yıl boyunca elde ettikleri etkileşim üzerinden değerlendiriliyor. Uluslararası danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde aday markalar; sosyal medyadaki takipçi sayıları, takipçi artışları, paylaştıkları ileti sayıları, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı alanda inceleniyor. Tadelle, söz konusu değerlendirme sürecinin ardından ‘Gıda Şirketleri’ kategorisinin ‘Veri Analitiği’ alanında Altın ödül almaya hak kazandı. Son yıllarda tüketicilerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda dijital iletişime ağırlık veren marka, bu kapsamda ilgi çeken sosyal medya kampanyaları yürütüyor. Son dönemde “çikolataya doymak istediğimde” sloganıyla dikkat çeken marka, sosyal medyada trendleri takip eden içerikleri, farklı yarışma kurgularını ve projeleri aktif şekilde kullanıyor. Sarelle, “Önce Sarelle Sonra Gülümse” kampanyası ile ödül aldı Türkiye’nin köklü çikolata markalarından Sagra’nın doğal içerik ve kaliteyi bir arada sunduğu geleneksel ürünü Sarelle, Brandverse Awards’ta ödüle layık görülen markalar arasında yer aldı. Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde, “Yeniden Doğan Markalar” kategorisine aday olanların; strateji ana bölümünde yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardında yer alan, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri ele alınıyor. Marka, kapsamlı değerlendirmelerin ardından “Önce Sarelle Sonra Gülümse” kampanyası ile “Yeniden Doğan Markalar” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.  

Kâmil Koç'a Brandverse Awards'tan ödül Haber

Kâmil Koç'a Brandverse Awards'tan ödül

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards'ta, 2024 yılının kazanan markaları belli oldu. Deloitte Türkiye'nin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının istatiksel olarak sosyal medya marka endeksine göre incelendiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri'nde şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetleri ele alındı. Türkiye seyahat sektörünün önde gelen firmalarından Kâmil Koç da sosyal medya alanındaki önemli çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri'nde geçen yılın ardından bu yılda da sosyal medyanın ‘En'leri arasında yer aldı. Şirket, önemli sosyal medya yönetimiyle Brandverse Awards Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş' ödülün sahibi oldu. 8 ayrı kategoride başarıya ulaşan markalar, 24 Haziran'da İstanbul'da düzenlenen özel bir törenle ödüllerini aldı. “Dijital uygulamalarımızla yolculuğu keyfe dönüştürüyoruz” Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık, dijitalde yenilikleriyle sektöre öncülük ettiklerini belirterek, şunları söyledi: “Değişen dünyayla birlikte seyahat sektöründe de tüketici davranışları önemli bir değişim gösteriyor. Bugün artık konfor kadar iletişim araçlarının kullanımı ve bu alanda sunulan imkanlar yolcular için önemli bir tercih sebebi oluyor. Şirket olarak biz de bir taraftan en son teknolojiye sahip çevre dostu otobüslerle yolcularımıza konforlu bir seyahat sunarken, diğer yandan da seyahatlerinin özel anlara dönüşmesine yönelik uygulamaları hayata geçiriyoruz. Özellikle dijital yeniliklerimizle seyahatlerini eşsiz bir deneyime dönüştürmek için çalışıyoruz. Son olarak geçen yıl Kâmil Koç Multimedya uygulamamızı yol arkadaşlarımızın hizmetine sunduk. Çok olumlu geri dönüşler aldığımız bu uygulamayla yol arkadaşlarımıza eğlenceyi kişiselleştirme fırsatı sağladık. Yolcularımız cep telefonlarına indirdikleri uygulama ile haberden belgesele, müzikten spora seyahatleri boyunca diledikleri yayını kendilerine göre özelleştirip, kesintisiz bir şekilde izleyebilme imkanına sahip oldular. Bunun yanında iletişim araçlarını da efektif şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Özellikle sosyal medya araçlarını aktif bir şekilde kullanarak, yolcularımızla etkin bir iletişim sağlıyoruz. Markamızla ilgili haber ve duyuruların yanı sıra yeniliklerimizi, güzergahlarımızdaki güzellikleri de bu kanallar aracılığıyla yol arkadaşlarımızla paylaşıyor, onları da bu güzelliklerin parçası haline getirmeye çalışıyoruz. Aynı zamanda bu kanallar üzerinde bize ulaşan görüş, öneri ve istekleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturarak, yolcularımıza en iyiyi sunmaya gayret ediyoruz. Sağladığımız bu online iletişim sayesinde yol arkadaşlarımızla aramızda çok güçlü bir bağ oluşturmuş durumdayız. Yolcularımızın marka sadakatine de pozitif katkı yapan tüm bu çalışmalar sayesinde bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası olmanın gururunu yaşıyoruz. Yol arkadaşlarımızı da ekosistemimizin içine kattığımız bu güçlü iletişim stratejimizin bugün ödülle taçlandırılmasından da çok mutluyuz.”

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.