#Bodrium Hotel

TOURISMJOURNAL - Bodrium Hotel haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Bodrium Hotel haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

“BODRUM’DA TURİST SAYISINDAN ÇOK TURİSTİN DENEYİMİ ARTMALI” Haber

“BODRUM’DA TURİST SAYISINDAN ÇOK TURİSTİN DENEYİMİ ARTMALI”

Turist sayısının yüksekliğinin tek başına yeterli olmadığını kaydeden Bodrium Hotel & Spa Genel Müdürü ve BOTAV Genel Sekreteri Yiğit Girgin, turistin kenti deneyimlemesi ve esnafa katkı sunmasının da önemli olduğunu söyledi. Sektörün sadece konaklama üzerinden değerlendirilmemesi gerektiğine dikkat çeken Girgin, “Turist otelde konaklıyor olabilir; ama şehirde yaşamıyorsa, alışveriş yapmıyorsa, restoranları gezmiyorsa biz turizm yaptığımızı iddia edemeyiz” dedi. SEZONA BEKLENENİN ALTINDA BAŞLADIK 2025 yaz sezonuna sektör olarak beklenenin altında başlangıç yaptıklarını dile getiren Yiğit Girgin “15 Temmuz’da yaşanan hareketlilik sevindirici gibi görünse de, bu tarihi sezonun başlangıcı olarak konuşmamız bile sorunlu. Bodrum’da turizm sezonunun başlaması gereken tarih Nisan ayıdır. Bodrum gibi 90 bin yatak kapasitesine sahip bir destinasyon, yılda en az 2 milyon turist ve 10 milyon gecelemeyi hedeflemeli. Aksi halde konuştuğumuz turizm yetersiz kalır. Sektördeki sorunların temelinde “parçalı hareket” anlayışı yatıyor. Turizmin tüm paydaşlarının ortak bir zeminde buluşması gerekiyor. Birlikte hareket etmeyi başaramadığımız sürece, otelcinin başarısı çarşı esnafına, ulaşıma yeterince yansımıyor. Bodrum’da 70’in üzerinde sektör doğrudan turizme hizmet veriyor. Bu bir kişinin ya da bir kurumun işi değil; kolektif bir başarı olabilir” diye konuştu. TURİST DENEYİME AÇIK OLMALI Kaliteli turist denilince insanların aklına öncelikle 'çok para harcayan' turistin geldiğini belirten Yiğit Girgin şunları söyledi: “Bu tanımın sadece ekonomik güce indirgenmemesi gerekir. Kaliteli turist sadece çok para harcayan değil, geldiği yeri tanımak isteyen, deneyime açık, doğaya ve kültüre duyarlı turisttir. Lüks hizmet demek, yüksek fiyat belirlemek değildir. Asıl lüks, sade ama kaliteli bir deneyim sunabilmektir. Bodrum olarak artık sadece deniz, kum, güneş değil; kültürümüzü, gastronomimizi ve doğamızı birlikte paketleyip sunmak zorundayız” BOTAV, ÖNEMLİ MİSYONA SAHİP BOTAV’ın geçmişten bu yana Bodrum’un tanıtımında önemli bir misyona sahip olduğunun da altını çizen Girgin, bu vizyonun daha da genişletilmesi adına önemli adımlar atıldığını söyledi. Yiğit Girgin sözlerine şöyle devam etti: “BOTAV, Yönetim Kurulu Başkanımız Tamer Mandalinci ve aktif Yönetim Kurulu Üyelerimiz ile birlikte tüm Bodrum’un temsil edildiği bir yapı. Başkanımız Mimar Tamer Mandalinci ile birlikte BOTAV olarak bu dönemde daha çok sahaya inerek, daha çok kişiyi bu yapıya dahil etmeye çalışıyoruz. Yakın tarihte DJ Tiesto gibi dünya çapında tanınan isimleri Bodrum’a getirerek tanıtımı farklı noktalara taşıyacağız. Bodrum’un marka değerini küresel düzeyde anlatmak için çalışıyoruz. Bodrum’un sadece yaz sezonuyla anılması artık geride kalmalı. Yılın 12 ayına yayılan bir turizm stratejisine ihtiyaç duyuyoruz. Bugün Bodrum’da bağcılıktan gastronomiye, sanat ve teknolojiden tarih ve doğa turizmine kadar birçok güçlü dinamik var. Kışın da turist çekebilecek potansiyele sahibiz. Michelin yıldızlı restoranlardan, lokal ürünlere kadar çok değerli bir birikim mevcut. Önemli olan bu birikimi doğru bir dille anlatmak ve görünür kılmaktır” AYNI MASA ETRAFINDA ÇÖZÜM ÜRETİLMELİ Zor bir sezonun içinden geçildiğini ve önümüzdeki yılların da kolay olmayacağını söyleyen Girgin, umutlu ama gerçekçi planlamaların önemine dikkat çekti: “Biz artık neyin eksik olduğunu değil, neyi birlikte yapabileceğimizi konuşmalıyız. Yerel yönetim, özel sektör ve sivil toplum kuruluşları aynı masa etrafında çözüm üretmeli. Güzel projeler, fikirler var ama aksiyon almadan bunlar sadece güzel cümleler olur. Aksiyonsuz vizyon, halüsinasyondur. Bodrum’un geleceği için herkes elini taşın altına koymalı. Bu şehir hepimize çok şey verdi. Artık bizim de bu kente borcumuzu ödeme zamanıdır”

Savaşlar ve Ekonomik Sorunlar Turist Tercihlerini de Etkiliyor Haber

Savaşlar ve Ekonomik Sorunlar Turist Tercihlerini de Etkiliyor

Dünyada farklı coğrafyalarda yaşanan savaşlar ve Türkiye'nin içinde bulunduğu ekonomik durum nedeniyle turizmde bu sezon geçtiğimiz yıla göre daha durağan başladı. Bodrium Hotel & Spa Genel Müdürü ve BOTAV Genel Sekreteri Yiğit Girgin, tüm dünyada yaşanan ekonomik sorunların yanında Rusya ve Ortadoğu'daki savaş gibi nedenlerle sezon başlangıcında beklenen hareketin olmadığını söyledi. Okulların geç kapanmasıyla yerli turistlerin de yeni yeni harekete geçtiğini kaydeden Girgin, “Yüksek sezonu görmeden ilk verilerle konuşmak tam anlamıyla doğru değil. Okulların kapanmasının ardından yerli turist ancak gelmeye başladı. Yerli ve yabancı turistlerde yarı yarıya bir dağılım söz konusu. Sezon girişinde yerli turist beklediğimiz seviyede değil. Sezon ortasına doğru bu oran artacaktır. Ekonomik daralma sadece bizim için gerçekleşen bir durum olarak algılanmamalı. Yurt dışındaki turisti de etkiliyor ve talepler de daha uzun süreli tatil yerine, daha kısa süreli tatillere dönüşüyor” diye konuştu. REKABET AVANTAJINI KORUMALIYIZ Savaşlar nedeniyle lüks düğün ve uçuşların da iptal olduğuna dikkat çeken Yiğit Girgin, sözlerine şöyle devam etti: “Yaşanan daralmada yalnızca ülkemizin ekonomisi değil, dış etkenlerin de etkisi bulunuyor. Rekabet gücümüzü ekonomik nedenler olumsuz etkiliyor. Oysa, fiyat ve fayda konusundaki rekabet avantajını korumamız gerekiyor. İşletmelerin üstündeki vergi yükleri, bununla beraber maliyetlerdeki artış ve kurdaki beklenen yükselmenin olmaması fiyatlarımızı küresel bazda istenilen rakamların üstüne çekti. Geçen yıl fiyatta daha fazla rekabet avantajımız vardı. Hem ekonomik nedenler, hem de çevremizde yaşanan savaşlar sektörümüzü olumsuz etkiledi. Örneğin İran, Umman, Lübnan ve Hindistan gibi ülkelerden bölgemizde lüks segmentli düğünlerin yapılması söz konusuydu. Yaşanan savaşlar sonucu oradaki hava sahalarının kapatılması birtakım iptallere neden oldu. Bu sezonun geri kalanına nasıl yansıyacak ona da bakmalıyız. Merkez Avrupa'da İngiltere ve Almanya pazarında da fiyat odaklı bir takım sıkıntılar görüyoruz” SEZON ORTASINDA HAREKET BEKLİYORUZ Sezonun ortasından itibaren daha hareketli günler beklediklerinin de altını çizen Girgin son olarak şu ifadeleri kullandı: “Bu yıl planlarımızın dışında, bizim elimizde olmayan nedenlerden dolayı böyle bir süreç yaşanıyor. Genel itibariyle pazarlardan istediğimiz etkiyi alamadığımızı görüyoruz. Bununla birlikte gerek bakanlık gerekse de sektör temsilcileri noktasında tanıtım çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Akdeniz çanağındaki ülkeler İspanya, Yunanistan, Mısır, İtalya ile Asya'da Tayland ve Bali gibi ülkeler bizim rakip destinasyonlarımız. Avrupalı turist, ulaşım kolaylığı ve maliyetler gibi nedenlerle de Akdeniz ülkelerini tercih ediyor. Para dolaşımının Avrupa içinde kalması noktasında yönlendirmeler de oluyor. Orada, bir arz - talep dengesi var. Avrupa'daki bölgesel oda ve yatakların dağılımıyla, ülkemizdeki oda ve yatakların dağılımı noktasında fark oluşmaya başladı. Ülkemizde çok ciddi ve yeni yatırımlar varken; Avrupa'da mevcut yatırım seviyesi korunuyor ve yeni yatırımlardan çok yenilenme sürecine giren yatırımlar var. Ama adalar ile Bodrum veya Yunan turizmiyle, Türk turizmi kıyasının da çok doğru olduğunu düşünmüyorum. Çok düşük mevcuttaki nüfuslarla çok yüksek nüfusların kıyaslaması yapılıyor ve oradan alt yapı noktasına vuruluyor. Bu da eşit şartlarda olmayan bir karşılaştırma olarak mevcut tabloyu çok doğru yansıtmıyor”

Bodrium Hotel, 70 Farklı Ülkeden Misafir Ağırladı Haber

Bodrium Hotel, 70 Farklı Ülkeden Misafir Ağırladı

Butik hizmet anlayışıyla sektörde 16. yılını kutlayan Bodrium Hotel & SPA, başarılı bir yaz sezonunu daha geride bıraktı. 2024 yaz sezonunda yüksek doluluklara ulaştıklarını belirten Bodrium Hotel & SPA Satış Müdürü Ebru Tunca, “Sezon boyunca 70 farklı ülkeden misafirimizi ağırladık” dedi. Yıl geneline bakıldığında misafirlerin %75'inin iç pazar, %25'inin ise dış pazarın oluşturduğuna dikkat çeken Tunca, yüksek sezon olarak nitelenen Haziran - Ekim aralığında yerli ve yabancı turist oranının birbirine çok yakın olduğunu söyledi. 12 ay hizmet verdiklerini hatırlatan Bodrium Hotel & SPA Satış Müdürü Ebru Tunca, Eylül ayıyla başlayan 'Sarı Yaz' döneminde özellikle yabancı turistleri ağırladıklarını dile getirdi. Bodrium Hotel & SPA olarak başta İngiltere, Almanya, Amerika, İtalya ve Fransa pazarında güçlü olduklarını belirten Tunca, “Yurt dışı pazarında uluslararası misafirlere yönelik hizmetlerimizi geliştiriyoruz. Her bölgeye uygun deneyimler sunarak farklı dillerde misafir hizmetleri, rezervasyon imkânları sağlayabiliyoruz. Misafir deneyimlerini alışkanlıklarını takip ederek sunabileceğimiz hizmetleri geliştiriyor ve sunduğumuz hizmetleri geniş bir yelpazeye yayarak sunuyoruz” dedi. Global İşbirliklerine İmza Atıyoruz Her misafirin taleplerinin farklı olduğunu, dönemsel olarak dinamik fiyatlandırma stratejileriyle çalıştıklarını anlatan Ebru Tunca şöyle devam etti: “Otelcilikte eski tip sabit fiyatlama dönemi geride kaldı. Günümüzde tüketiciler her an bilgiye erişebiliyor ve fiyatlar arasında karşılaştırma yapabiliyorlar. Bu nedenle, talep, arz ve rekabet koşullarına göre anlık fiyatlandırma yaparak hem rekabetçi kalmayı hem de misafirlerimize en iyi değeri sunmayı amaçlıyoruz. Dinamik fiyatlandırma sayesinde, misafirlerimize her dönem cazip fırsatlar sunarken, otelimiz için de gelir yönetimini daha verimli hale getiriyoruz. Bu sistem, aynı zamanda farklı pazarların ve müşteri gruplarının beklentilerine daha esnek yanıt verebilmemizi sağlıyor. Global pazarlarda stratejik iş birlikleri sağlıyoruz. Yapay zeka, teknolojiyi yakından takip ediyor ve kullanıyoruz. Dijital platformlarda tanıtım ve kampanyalar yaparak hedeflerimize doğrudan erişim sağlıyoruz. Otelimizin tanıtımını yurt içi ve yurt dışı fuarlarda aktif olarak yapıyoruz. Bu sayede geniş bir misafir kitlesine hitap ediyor ve farklı pazarlarda varlığımızı güçlü bir şekilde gösteriyoruz.” Uluslararası Pazarlarla Büyümeyi Hedefliyoruz Bodrium'u her yıl tercih eden misafirlere özel kampanyalar ve programlar sunduklarını kaydeden Ebru Tunca, şunları söyledi: “Kış sezonu yaklaştığı bu günlerde kurumsal konaklamalar, toplantı grupları, sporcu konaklamaları, inside - outside catering ve destinasyon tanıtımına katkı sağlayan organizasyonlarda, spor ve sanat alanlarında sponsorluklarda aktif olarak çalışıyoruz. 2025 yılında uluslararası pazarlardaki büyümemizi sürdürmeyi, farklı milletlerden daha fazla misafiri otelimizde ağırlamayı ve mevcut tekrar eden misafir oranımızı artırmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, sadık misafirlerimize yönelik kişiselleştirilmiş hizmetler ve fırsatlar sunarak onları her yıl yeniden ağırlamayı planlıyoruz. Ayrıca, dijitalleşme alanındaki yatırımlarımızı artırarak, yapay zeka ve ileri teknoloji çözümleriyle misafir deneyimini daha da üst seviyeye çıkarmayı planlıyoruz. Dijital platformlarda yürüttüğümüz tanıtım ve kampanyalar sayesinde global erişimimizi genişletmeye devam edeceğiz.” Fiyatlamalarda Hızlı Aksiyon Alıyoruz Global anlamda tanıtıma önem verdiklerini belirten Tunca, “Orta Doğu, İspanya ve Fransa'dan gelen misafir sayısını daha çok artırmak istiyoruz. Orta Doğu ve Hint pazarı son yıllarda butik oteller yerine daha lüks segmentleri tercih ediyorlar. Dijital alanda Google ve diğer mecralarda aktifiz. Sosyal medyada hedef pazarlar gözeterek sponsorlu reklamlar çıkıyoruz. Yerli turist Eylül ayında okulların açılmasıyla birlikte azaldı. Ekimde kış sezonuna geçeceğiz. Birçok büyük otel kapılarını kış döneminde kapatacak. Ekimle birlikte yoğunluk azalacak; şirket misafirleri ve etkinlikler hızlanacaktır. Sezonda bazı zorluklar yaşadık. Pahalı fiyat algısı yaratılmaya çalışılması nedeniyle Yunanistan ve Mısır'a kayma yaşandı. Rekabeti göz önünde tutuyoruz. Fiyatlamalarda hızlı aksiyon alıyoruz, web ve online satışlarla birlikte günceli takip ediyoruz. Bu da bizi avantajlı hale getiriyor” ifadesini kullandı. Çevre dostu uygulamalar ve sürdürülebilirlik alanında daha fazla adım atacaklarını belirten Ebru Tunca, Bodrium'u doğayla uyumlu hale getirmeyi ve yeşil otel olma yolunda ilerlemeyi planladıklarını ekleyerek, 2025'te bu stratejilerle misafir memnuniyetini artırarak hedef pazarlardaki yerlerini güçlendireceklerini de sözlerine ekledi.

İç Pazarda Alım Gücü Düştü Haber

İç Pazarda Alım Gücü Düştü

POYD Bodrum Temsilcisi ve Bodrium Hotel & SPA Genel Müdürü Yiğit Girgin, yaşanan ekonomik dalgalanmalar nedeniyle iç pazarda alım gücünün düştüğünü ve fiyatlardaki döviz bazlı artışın, dış pazarı da olumsuz etkilediğini söyledi. Ramazan Bayramı’nın seçimin gölgesinde geçtiğini, fakat Bodrum’da turizm açısından yine de hareketli günler yaşadıklarını belirten Girgin, bölgedeki asıl yoğunluğu 15 Haziran’dan sonra beklediklerini dile getirdi. Bodrum’a yabancı turist ilgisinin sürdüğünü kaydeden Yiğit Girgin, “Şeker Bayramı döneminde Bodrum geneli ve turizm sektöründe bir hareketlilik yaşandı. Bayram, bereketiyle geldi. Yine de seçimler ve ekonomi nedeniyle beklediğimiz oranda bir doluluk yaşanmadı. Bayramda odalar dönemsel olarak uygun fiyatlarla satıldı. Sezonda ise fiyat sabitlenmesinin kalktığını söylemek mümkün. Çünkü ekonomik belirsizliklerden dolayı sezon içinde ani artışlar yaşanabilir. İç pazarda alım gücü düştü. Maliyetler turizm sektörü için çok yükseldi. Dövizle çalışan ve dövizle satın almalar yapan bir sektörüz. Artan maliyetlerden dolayı döviz bazlı artışları yabancı turistlere de yansıtıyoruz. Bu nedenle yurtdışına göre bazı noktalarda daha pahalı kalmaya başladık. Bu tehlikeli bir durum. Artan maliyetler nedeniyle, Dubai gibi yükselen turizme sahip Arap ülkelerinden daha yüksek fiyatlı politikası izleyince ülkemize olan talebin de azaldığını görüyoruz” diye konuştu. FİYAT GÜNCELLEMELERİ SÜREKLİLİK KAZANDI Sektörün artan girdi maliyetleri nedeniyle fiyatlarını sürekli olarak güncellemek durumunda kaldığına dikkat çeken Girgin, şu bilgileri verdi: “Enerji, su, doğalgaz, hammadde, personel maliyetleri ve diğer temel kalemlerdeki giderlerimiz her ay artıyor. Her ne kadar döviz artışı bizim için karlı olarak düşünülse de aslında dövize bağlı birçok gidere sahibiz. İşletmelerin ayakta kalmasını sağlayan unsur insanların geçim gücüdür. Girdi maliyetleri artarken insanların cebine giren paranın da artması gerek. İnsanların geliri artmadığında bunu dengeye oturtabilmek mümkün değil. Şu anda TL maliyetleri, döviz bazlı artarken, gelirler ise sabit kalıyor. Güçlü bir Türk ekonomisi istememize rağmen, kurun sabit durma baskısı şu aşamada turizm sektörü için iyi değil. Herkesin belirttiği gibi dövizin artık reel piyasalarda 25 TL ve üzeri olması gerekli” DÖVİZ BAZLI ARTIŞ, DIŞ TALEBİ DÜŞÜRÜYOR Türk turizminde fiyatlardaki döviz bazlı artışı yurtdışı talebin de azalmasına neden olduğunu anlatan Yiğit Girgin sözlerine şöyle devam etti: “Yüksek maliyet nedeniyle turistlerin farklı alternatiflere yönelmesi mümkün. İlerleyen süreçte doğru dengeler sağlanmazsa talep düşüklüğünden dolayı uçaklar rota değiştirebilirler. Yunan adaları, İspanya, Akdeniz çanağındaki sıcak bölgeler tercih edilebilir. Körfez ülkeleri, Dubai ve Mısır, tüm yurtdışı fuarlarda çok ciddi tanıtım yapıyor. Döviz bazlı artışlardan ve maliyetlerden dolayı beraber Türkiye'nin rekabet gücü turizmde durağanlaştı. Seçimin turizmin gidişatını Haziran başına kadar etkileyeceği belliydi. Seçimin ikinci tura uzaması, belirsizliğin artması ve ekonomik durağanlığın kendini göstermesi nedeniyle Haziranın ilk yarısı da sakin geçecekmiş gibi duruyor. Yurt dışında yaşan insanların da ekonomik durumları önemli. Rus halkının ekonomik gücü düşerken Türkiye'nin fiyatlarının yükselmesi, Rus pazarında daralmaya neden olabilir. Sonuçta orada da süren bir savaş var. Şu anki paket satışlarının durağan seyrettiği görülüyor. Tatil yapmak isteyen yerli turistler ise yüksek sezon ortasında tatillerinin tümünü yapacaklarına tatillerini ikiye bölebilirler. Yaz başında veya sarı yaz dediğimiz Eylül ve sonrasında daha uygun fiyatlara tatil yapabilirler”

“Türk Turizmi 2023 Sezonunda Vites Büyütecek” Haber

“Türk Turizmi 2023 Sezonunda Vites Büyütecek”

Girgin, pandemi nedeniyle 3 yıllık bir aradan sonra gerçekleşen ve referans fuarı olarak gösterilen uluslararası organizasyona 180 ülkeden 90 binin üzerinde profesyonel ziyaretçinin katıldığına dikkat çekti. Türkiye'nin sunduğu hizmet kalitesiyle yıllardır kendini ispatlayan önemli bir turizm pazarı olduğunu kaydeden Yiğit Girgin, “Fuarda destinasyon tanıtımı ve pazarlamaları odaklı bir yapı vardı. Ülke turizmi noktasında Türkiye yoğun ilgi gördü. Fuarda alanımız büyüktü, katılım da güçlüydü. Türk Hava Yolları ve Bakanlığımızın stantları birçok heyeti ağırladı. Bu anlamda gerek Türkiye gerekse de, Bodrum özelinde önemli bağlantılara imza atıldı. Türkiye artık büyük bir oyuncu olarak turizm sektöründe global bir rekabet içinde yer alıyor. 2023 yılında da vites büyütmeye devam edeceğiz. Bunun başında, egzotik turizm destinasyonlarını içeren Asya - Pasifik ülkeleri yer alıyor. Dubai, Katar gibi Arap ülkeler ise özellikle lüks segmentteki konaklama imkanlarıyla dünyaya açılmış durumda” diye konuştu. 2023’TE YİNE İYİ BİR SEZONA İMZA ATACAĞIZ Türkiye'nin sektördeki istikrarlı büyümesini sürdürdüğünü dile getiren Girgin, sözlerini şöyle sürdürdü: “Ülke olarak turizmde yönetici ihraç eden bir pozisyondayız. Yurtdışında yüksek kademelere Türk yöneticilerin geldiğini görüyoruz. Ürün ve hizmet kalitemiz, fiyatlandırmalar bu sezonun daha da hareketli geçeceği yönünde bizleri cesaretlendiriyor. 2023 yılı, 2022 yılının üzerinde bir planlama kapasitesine sahip olacak. Depremler nedeniyle yavaşlayan satışlar yavaş yavaş açılıyor. Bu da bizlere temkinli olmak zorunda olduğumuzu ve daha değişik enstrümanlarımızın da devreye alınması gerektiğini söylüyor. Deprem sonrasında ülkenin ne kadar zor şartlarda olursa olsun, ne kadar hızlı toparlanabildiğini hep birlikte yaşadık. Nisan ayında İngiliz pazarı başlıyor. Almanlar da bu yıl geçtiğimiz yıla göre talep artışı gösterecek. Rusya'nın tek pazarı neredeyse Türkiye olacak. Global pazardaki durum ne olacak tam belli değil. Çünkü seçim ortamı veya bitmeyen savaş gibi unsurlar da var. Her şey normal şartlarda seyrettiği takdirde, 2023 yılı geçtiğimiz yıla göre daha da iyi olacaktır. Türkiye turizmi 2023 sezonu için önemli bir ivme yakalayacak” AFETE KARŞI GÜÇBİRLİĞİ Bodrumlu turizmciler olarak ülkemizde yaşanan büyük deprem afetinden etkilenenlere konaklama olanağı sunduklarını kaydeden Yiğit Girgin sözlerini şöyle sürdürdü: “Bodrum turizmcisi, yaşanan deprem afetine karşı güçlü bir dayanışma sergiledi. İlk etapta Muğla’da 40 bin civarında, Bodrum’daki otel ve evlerde yaklaşık 10 - 11 bin depremzede vatandaşımız konaklıyor. Devletimiz, depremzede vatandaşlarımızı otellerde ağırlandıktan sonra konuklarımızı ikinci etapta daha sabit bir yerde konaklatabilmeyi amaçlıyor. Bu yıl Türkiye’deki maliyet artışları ciddi oranda yükseldi. Bunun önümüzdeki süreçte biraz daha durulacağını düşünüyorum. İç pazarda alım gücünde bir daralma gerçekleşebilir. Otelciler iç piyasanın da yararlanabilmesi için alternatifler sunacaktır. Fiyatlar artsa bile insanlar farklı konaklama imkanlarından yararlanacaklar” YENİ SEZONA HAZIRIZ Bodrium Hotel & SPA olarak yeni sezona güçlü bir şekilde hazırlandıklarını hatırlatan Girgin, “Bodrium'da insan kaynağı ve iş geliştirme odaklı çalışmalarımız sürüyor. Yeni oluşturduğumuz iş geliştirme departmanımızla birlikte personel eğitimlerine hız verdik. Hizmet kalitemizi daha da yükseltiyoruz. Bodrium Otelcilik, İanua SPA ve TYRO İtalyan Restaurantımızda kalite ve servis konusundaki yenilikçi çizgimizi sürdürüyoruz. Kendimizi lokal anlamda da tanıtabilmek için organizasyon ve sponsorluklara devam ediyoruz. Yerel dokuyu tanıtmak için misafirlerimizle güçlü diyaloglar kuruyoruz. Burada Bodrum’un gastronomisini, tarihi ve doğal özelliklerinin detaylarını vermek için çalışıyoruz. Ciddi bir kalite yönetim sistemi uyguluyoruz. Yeşil otelcilik konusunda adımlar atıyor ve karbon ayak izini en aza indirmek için çalışmaya devam ediyoruz. 2023 yılı için konuklarımızı en güzel şekilde ağırlamaya da hazırız” ifadelerini kullandı.

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.