Hava Durumu

#B2B Toplantılar

TOURISMJOURNAL - B2B Toplantılar haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, B2B Toplantılar haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Küresel seyahatin kodları Uzakrota ile İstanbul’da yeniden yazıldı Haber

Küresel seyahatin kodları Uzakrota ile İstanbul’da yeniden yazıldı

110 ülkeden dünyanın önde gelen ve sektöre yön veren turizm teknoloji markaları, tur operatörleri, seyahat acenteleri, hava yolları, kruvaziyer ve otelcilik markaları, bölgelerin turizm ofisleri olmak üzere 15 bini aşkın turizm seyahat profesyoneli Uzakrota seyahat zirvesinde, Hilton İstanbul’da bir araya geldi. Zirveye yapay zeka destekli seyahat, akıllı turizm uygulamaları, bağlantılı seyahatler, turizmde iş gücü dönüşümü gibi inovatif konular damga vurdu. Uzakrota’nın gücüne inanan ve destek veren tüm katılımcılara teşekkür Hilton İstanbul Convention Center’da tek gün boyunca gerçekleşen zirvede B2B toplantılar, ufuk açıcı konuşmalar, ilham verici fikirlerle seyahatin kodları yeniden yazıldı. Kurucu Gökhan Erdoğan, küresel seyahat pazarında bir köprü görevi gören Uzakrota’da çıtayı her yıl biraz daha yükseğe taşıdıklarını kaydederek dünyanın dört bir yanından gelen ve Uzakrota’nın gücüne inanan tüm katılımcılara teşekkür ederek ‘’Seyahat endüstrisine yön veren bunca değerli markayı bir araya getirmek, bir buluşma noktası olmak ve her yıl çıtayı daha üst seviyeye taşımak bizlere büyük bir sorumluluk da yüklüyor, bunun farkındayız. En büyük gurur bu buluşmayı yine İstanbul’da gerçekleştirmek oldu. Dünyanın en güzel şehrinde turizmin geleceği tartışıldı, İstanbul büyük seyahat inovasyonunun küresel bir merkezi haline geldi. Yine ilham verici iş fikirleri, iş birlikleri oluştu; ufuk açıcı fikirler çarpıştı, geleceğin turizmi Uzakrota’da yeniden yazıldı. Tüm konuklarımıza, katılımcı markalara, Uzakrota’ya inanan tüm partnerlerimize teşekkür ediyoruz’’ dedi. TÜROB Başkanı Müberra Eresin: ‘’Buradan çıkan sonuçlar yol gösterici olacak’’ Uzakrota’nın açılış törenine katılan Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB) Başkanı Müberra Eresin; ‘’Sevgili Gökhan Erdoğan’ın büyük emekleri ile İstanbul çıkışlı yerel bir girişim olarak kurulup kısa sürede dünya çapında referans kabul edilen, Türkiye’den çıkıp dünyaya mal olmuş bir zirveye dönüşen Uzakrota etkinliğinin hem ülkemize hem de dünyaya hayırlı olmasını diliyorum’’ sözlerinin ardından konuşmasını şöyle sürdürdü: ‘’Gördüğüm kadarı ile 100’den fazla yabancı partner’imiz var. Bugün burada sadece turizmin bugünü için değil, geleceğin seyahat ekosistemini birlikte inşa etmek için bulunuyoruz. Buradan çıkacak sonuçların ve atılacak adımların aslında 2030 -2050’lere yol göstereceğini düşünüyoruz. Eskiden gelişen teknolojiye bizler ayak uydurmak gelişmek zorundaydık, artık bugün teknolojiyi bizim geliştirmemiz gerekiyorBizim kişiselleştirilmiş misafir deneyimlerine, kendi kendini optimize eden akıllı işletmelere ve tam entegre dijital fiziksel ortamı sunmaya ihtiyacımız var. Karbon nötr oteller ve yeşil teknolojilerle şekillenen destinasyonların öne çıkacağını öngörüyoruz. Misafirlerin güvenliğinin, verilerini ve mahremiyetini koruyan siber güvenlik odaklı işletmelerin öne çıkacağını görüyoruz. Daha önceki Uzakrota zirvelerinden oldukça başarılı sonuçlar çıkarmıştık ve bu yol gösterici olmuştu. Yine ufuk açıcı, ilham veren bir zirve olmasını diliyorum. Bu yüzden bu zirveyi kıymetli buluyor ve başta sevgili Gökhan Erdoğan olmak üzere organizasyonda emeği geçen, destek veren herkese teşekkür ediyorum. Turizm 2030’u şekillendiren ülkeler, 2025’te vizyon koyacak ülkeler olacaktır. TÜROB olarak bu vizyonun bir parçası olmaya, sektörümüzü geleceğe taşımaya kararlıyız.’’ ‘’Uzakrota gibi zirveler kültürel köprü kuruyor, dünya barışına katkı sağlıyor’’ Açılış seremonisine katılan İstanbul Ticaret Odası Kongre ve Ziyaretçi Bürosu (ICVB) Genel Müdürü Cemil Hakan Kılıç ise küresel seyahat sektörünü bir araya getiren Uzakrota seyahat zirvesinin İstanbul’da yapılmasından duyduğu gurur ve memnuniyeti belirtti. Küresel mice pazarının hızlı büyüdüğüne, 2032 yılında 2.3 milyar doları aşacağına vurgu yapan Kılıç, ‘’Kongrelerimizi İstanbul’a kazandırmak için çalışıyoruz. Bir kongre turistinin şehirdeki ortalama harcaması normal bir turiste göre 3, 4 kat fazla. Her 100 kişiden 63’ü kongre için geldiği yerde bağlantılı başka bir seyahat daha planlıyor. Kongre ve zirvelerin bir de çarpan etkisi var. Yerele katkısının yanı sıra kültürel köprüye katkısı var; en önemli katkısı da dünya barışına. Bu kadar ülkeden bu kadar profesyoneli bir araya getirmek kolay bir iş değil. Uzakrota ekibinin emeği bu nedenlerle şehrimiz için de çok kıymetli, kendilerine teşekkür ediyorum’’ sözleriyle Uzakrota zirvesinin değerine ve İstanbul için katkısına işaret etti. Açılış töreninin ardından 3 salonda eşzamanlı olarak tüm gün boyunca gerçekleşen oturumlar arasından bazı başlıklar şöyleydi; ‘’Zor Geçen Yılın Ardından İç ve Dış Turizm’’, ‘’MICE’ın Geleceği’’, ‘’Yapay Zeka Destekli Seyahat’’, ‘’Yeni Nesil Gezginler İçin Seyahat Tasarlamak’’, ‘’Konaklama Sektöründe Markalaşmanın Gücü’’, ‘’Yapay Zeka Dağıtımı, Dijital Pazarlama’’, ‘’NDC ile Doğrudan Satışların Artması ve Acente İlişkileri’’, ‘’Destinasyon Pazarlamasına Bakış’’, ‘’Süper APP Dönemi ve Ek Gelir Yaratma’’, ‘’İnsan X Teknoloji: Turizmde İşgücü Dönüşümü ve Dijitalleşme’’, ‘’Dünya Kruvaziyer Pazarında Türkiye’nin Yeri ve 2030 Hedefleri’’, ‘’Yükselen Trend Gastronomi Turizmi ve Türkiye’nin Payı’’, ‘’Küresel Turizm Endüstrisi ve Küresel Oyuncular’’, ‘’Acenteler Sattığı Turun Kalitesi mi Yoksa Komisyonuna mı Bakıyorlar?’’, ‘’Oyun Değişiyor: Spor ve Turizm Endüstrilerinin Birleşen Gücü’’, ‘’Turlar, Etkinlikler, Bugün ve Gelecek’’, ‘’Turizm Şirketlerinin Yol Haritalar ve Gelecek Planları’’…. ‘‘Turizmde Yükselen 50 Kadın’’ ve ‘’Seyahat 2025 Ödülleri’’ Dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri olarak kabul edilen zirvede, bu yıl iki ayrı ödül töreni gerçekleşti. Daha önce açıklanan ‘’Seyahatin Önde Gelen 50 Kadın Yöneticisi’’ne Uzakrota Zirvesi’nde ‘’Women in Travel’’ Ödülleri takdim edildi. Bu ödül töreni, zirve alanında kurulan Women in Travel lounge’unda gerçekleşti. Geleneksel Uzakrota Seyahat Ödülleri ise 15. kez sahiplerini buldu. 5 günde kullanılan 95 bin 560 oy ile 40 farklı kategoride seçilen ‘turizmin önde gelen markaları’ için ödül töreni Six Senses Kocataş Mansions'da düzenlenen Gala Gecesi'nde yapıldı. Ödüller için; https://www.uzakrota.com/womenintravel2025/ https://www.uzakrota.com/awards25/ BDT, Balkanlar, Birleşik Krallık, Avrupa, Asya ve Orta Doğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından turizm profesyonellerini buluşturan Uzakrota Global 2025, Turkish Airlines, Nexus DMC ve Visit Malaysia ana sponsorluğunda gerçekleşti. Zirvenin kurumsal sponsorları arasında Saudia, AJet, Paximum, ArabiaBeds, FlyDubai, Tourmania ve Pegasus yer aldı. Dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri 2018 yılından bu yana küresel seyahat otoriteleri tarafından üst üste ‘dünyanın en etkili 10 turizm etkinliği’’nden biri seçilen ve bu unvanı koruyan seyahat zirvesi Uzakrota, İstanbul dışında 30’u aşkın ülkede farklı şehirlerde yaptığı etkinliklerle kıtalar ve bölgeler arası bir köprü görevi görüyor. Yerli bir girişim fikri olarak Gökhan Erdoğan tarafından kurularak İstanbul’dan dünyaya açılan Uzakrota, kısa sürede gösterdiği başarıyla dünya turizm otoriteleri tarafından referans verilen bir zirveye dönüştü; peş peşe aldığı ödüllerle önce Hollanda merkezli Bidrrom tarafından 2018 yılında, Japonya merkezli HIS Travel tarafından 2019 yılında, Güney Afrika merkezli Hepstar tarafından 2020 yılında, İngiltere merkezli Rent’n Connect tarafından 2021 yılında, Finlandiya merkezli etkinlik teknolojileri şirketi Dealroom tarafından 2023 yılında ‘’Dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri’’ olmaya değer görüldü. Geçtiğimiz yıl ise Birleşik Krallık merkezli turizm dergisi International Explorer tarafından ‘’Avrupa’nın En Etkili Turizm Etkinliği’’ seçildi.

Turizm ve Etkinlik Sektörü, 23. Kez ACE of M.I.C.E.’ta Buluşuyor Haber

Turizm ve Etkinlik Sektörü, 23. Kez ACE of M.I.C.E.’ta Buluşuyor

Dream Project tarafından düzenlenen ve etkinlik sektörünün “Oscar”ları olarak kabul edilen Masters of Events by ACE of M.I.C.E. Awards, 17–18 Ocak 2026 tarihlerinde Elexus Hotel & Convention, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ev sahipliğinde 23. kez gerçekleştirilecek. Her yıl olduğu gibi bu yıl da ulusal ve uluslararası kurumsal firmalar, etkinlik ajansları, oteller, acenteler, turizm profesyonelleri ve MICE sektörünün lider isimleri bir araya gelerek, iki gün boyunca sektörün geleceğine yön verecek. Sektörün En İyileri 26 Kategoride Yarışacak Dünya MICE sektörünün en prestijli ödülleri arasında yer alan ACE of M.I.C.E. Awards, 26 ayrı kategoride yılın en başarılı etkinliklerini ve projelerini ödüllendirecek.
Başvurular 1 Kasım -16 Aralık tarihleri arasında yapılabilecek. 60 kişilik seçkin kurumsal jüri heyetinin oylamaları sonucunda belirlenen kazananlar, büyüleyici bir gala gecesiyle ödüllerine kavuşacak. Gecede kırmızı halı seremonisi, özel sahne performansları ve görkemli gala yemeğiyle MICE sektörünün en prestijli markaları unutulmaz bir gece yaşayacak. Kırmızı halıdaki şıklık yarışının yanı sıra, sektörün başarı hikâyeleri de bu özel gecede taçlanacak. B2B Toplantılar ile Sektörel Büyümeye Katkı ACE of M.I.C.E. organizasyonu yalnızca bir ödül töreni değil, aynı zamanda güçlü bir ticari platform olarak sektörün büyümesine katkı sağlıyor.
Etkinlik kapsamında düzenlenecek B2B toplantılar, network etkinlikleri ve paneller ile yüzlerce kurumsal marka ve etkinlik satın alıcısı (hosted buyer) bir araya gelecek.
İki gün sürecek bu buluşmalar, yeni iş birlikleri kurulmasına, networklerin genişlemesine ve MICE endüstrisinin ticari hacminin büyümesine olanak tanıyacak. Volkan Ataman: “Bu yıl da MICE sektörünün devlerini bir araya getiriyoruz” Dream Project CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Volkan Ataman, etkinlikle ilgili açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “23. ACE of M.I.C.E. ile sektörümüzü bir kez daha uluslararası standartlarda bir araya getiriyoruz.
B2B network toplantıları, interaktif oturumlar ve büyüleyici ödül gecesiyle MICE profesyonellerine ilham verecek bir platform oluşturmayı sürdürüyoruz.
Kuzey Kıbrıs’ta dördüncü kez gerçekleştirdiğimiz bu organizasyon, ‘Ada Kıbrıs’ın’ MICE turizmine ve ticari potansiyeline güçlü bir ivme kazandıracak.” Ataman ayrıca, ACE of M.I.C.E.’in sadece bir ödül platformu değil, aynı zamanda sektörün sürdürülebilir büyümesi için önemli bir “buluşma noktası” olduğunu belirtti: “Bu büyük organizasyonla sektörde mükemmelliği teşvik ediyor, kurumların ve ajansların global arenada daha görünür hale gelmesini hedefliyoruz.” ACE of M.I.C.E. 2026: Sektörün Pusulası Olmaya Devam Ediyor Her yıl daha fazla katılımcıyı ağırlayan ve marka değerini güçlendiren Masters of Events by ACE of M.I.C.E. Awards, 2026’da da MICE sektörünün yenilik, yaratıcılık ve profesyonellik vizyonunu ileriye taşıyacak. Kuzey Kıbrıs’ın eşsiz atmosferinde gerçekleşecek bu büyük organizasyon, turizm ve etkinlik sektörünün geleceğine yön verirken; Türkiye ve bölge ülkeleri için de MICE endüstrisinin en prestijli buluşması olmayı sürdürecek.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.