Hava Durumu

#Air France-Klm

TOURISMJOURNAL - Air France-Klm haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Air France-Klm haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

İstanbul Sabiha Gökçen, Transavia France İle Paris Uçuşlarına Başladı Haber

İstanbul Sabiha Gökçen, Transavia France İle Paris Uçuşlarına Başladı

İstanbul Sabiha Gökçen (ISG) Uluslararası Havalimanı, Avrupa bağlantılarını güçlendirme ve hava yolu ağını çeşitlendirme stratejisi kapsamında yeni bir iş birliğine imza attı. Air France-KLM Grubu'nun ekonomik hava yolu şirketi Transavia France, Paris-İstanbul hattında günlük uçuşlara başladı. Her geçen gün artan uluslararası uçuş trafiğiyle Avrupa'nın en hızlı büyüyen havalimanları arasında üst sıralarda yer alan İstanbul Sabiha Gökçen (ISG) Havalimanı, Avrupa erişim ağına stratejik bir hat daha ekleyerek genişletti. 2007 yılından bu yana faaliyet gösteren Transavia France, Fransa'nın başkenti ve en büyük şehri olan Paris'ten her gün Sabiha Gökçen'e karşılıklı uçuş gerçekleştirecek. Transavia France, yeni iş birliği ile destinasyon ağını genişletirken, Türkiye ve İstanbul'un Avrupa bağlantısını güçlendirerek çeşitlendirdi. 53 ülkede 39 iç hat, 111 dış hat olmak üzere toplam 150 destinasyonu bağlayan ISG, İstanbul'un ve Türkiye'nin en büyük "giriş" ve "bağlantı" noktalarından biri olarak sektördeki öncü rolünü güçlendiriyor. 26 Ekim tarihinden itibaren başlayan tarifeli seferler, haftanın her günü karşılıklı olarak icra edilecek. Bu yeni hat, Paris'in merkezine en yakın havalimanı olan Orly ile İstanbul'un merkezine en yakın havalimanı olan "Şehrin Havalimanı" Sabiha Gökçen arasında ekonomik seyahat seçeneği sunuyor. Paris'ten gelen uçak su takı ile selamlandı Transavia France'ın bugün gerçekleşen Paris - İstanbul seferi, apronda havalimanı otoritesi HEAŞ, Kurtarma ve Yangınla Mücadele (KYM) ekiplerince su takı selamlaması ile karşılandı. Uçağın kokpit ve kabin ekibi çiçeklerle karşılanırken Paris'ten gelen yolculara çikolata ikram edildi. Kutlama kapsamında pasta kesim seremonisi de gerçekleştirildi. Transavia France kabin ekibi, ISG yetkilileri ve yolcular bol bol hatıra fotoğrafı çektirirken törende, iki kurum arasındaki iş birliğinin sinerjisi hissedildi. VFR potansiyeliyle sürdürülebilir bir ulaşım ağı hedefleniyor Paris (ORY)-İstanbul Sabiha Gökçen (SAW) arasındaki yeni hattın Fransa ile Türkiye arasındaki turizm ve ticaretin güçlenmesine katkı sunarak iki ülke arasında daha kolay ve erişilebilir bir bağlantı oluşturması hedefleniyor. Paris ve çevresinde yaşayan yoğun Türk nüfusunun, VFR (Visiting Friends&Relatives) olarak bilinen aile ve akraba ziyaretleri trafiği kapsamında, yıl boyunca sürdürülebilir bir doluluk potansiyeli sağlaması bekleniyor.

European companies are optimistic about the year 2024 Haber

European companies are optimistic about the year 2024

British Airways' parent company IAG and Air France-KLM have painted a positive outlook for travel demand in 2024 despite supply challenges and industry hardships. IAG's confidence reflected in the increase in stock prices following solid results for 2023 and expectations of maintaining capacity in 2024. In contrast, Air France-KLM experienced an unexpected loss in the fourth quarter of 2023, with increased costs and disruptions due to tensions in the Middle East contributing to a significant drop in early trading of its shares. Despite this setback, the French-Dutch airline reported record revenue for 2023 and an operating profit of €1.7 billion in line with forecasts. The company also managed to reduce its net debt by €1.3 billion, with CEO Ben Smith emphasizing efforts to strengthen the balance sheet. Both airlines are grappling with high jet fuel prices, geopolitical uncertainties, and wage negotiations, casting a shadow over industry expectations. Air France-KLM's operating loss of €56 million in the fourth quarter fell short of the expected €88 million profit, but the airline is optimistic for the upcoming summer and aims for capacity close to pre-pandemic levels. IAG is not concerned about Boeing's aircraft delivery delays and is ready to switch to other variants if necessary. This comes after Boeing faced quality issues and regulatory scrutiny, including an incident involving the new Alaska Airlines 737 MAX 9. Lufthansa, another major European airline, is expected to miss its 2024 profit margin target as it negotiates higher wages to resolve ongoing strikes. Analysts note that despite strong demand, capacity remains a challenge for airlines. Air France-KLM CFO Steven Zaat stated that the issue is not selling tickets but having adequate capacity. Bernstein analysts mentioned that Air France-KLM's fourth-quarter loss included one-off severance costs and the implementation of an employee share plan, but they expect cost reduction and margin expansion to continue for the airline.

Avrupa'daki şirketler 2024 yılından umutlu Haber

Avrupa'daki şirketler 2024 yılından umutlu

British Airways'in ana şirketi IAG ve Air France-KLM, arz zorlukları ve sektördeki sıkıntılara rağmen 2024 yılında seyahat talebine ilişkin olumlu bir görünüm çizdi. IAG'nin kendine güveni, 2023 için sağlam sonuçlar ve 2024'te kapasiteyi koruma beklentilerini açıklamasının ardından hisse fiyatlarındaki artışa da yansıdı. Buna karşılık Air France-KLM, 2023'ün dördüncü çeyreğinde beklenmedik bir zarar yaşadı ve Orta Doğu'daki gerilimler nedeniyle artan maliyetler ve aksaklıklar, erken işlemlerde hisselerinde 'luk bir düşüşe katkıda bulundu. Bu gerilemeye rağmen, Fransız-Hollandalı havayolu 2023 yılı için rekor gelir ve tahminlere uygun olarak 1,7 milyar Avro faaliyet kârı bildirdi. Şirket ayrıca net borcunu 1,3 milyar Avro azaltmayı başardı ve CEO Ben Smith bilançoyu güçlendirme çabalarının altını çizdi. Her iki havayolu da sektörün beklentilerine gölge düşüren yüksek jet yakıtı fiyatları, jeopolitik belirsizlik ve ücret müzakereleri ile mücadele ediyor. Air France-KLM'nin dördüncü çeyrekteki 56 milyon Euro'luk faaliyet zararı, beklenen 88 milyon Euro'luk kârın gerisinde kaldı ancak havayolu şirketi önümüzdeki yaz için iyimser ve pandemi öncesi seviyelere yakın bir kapasite hedefliyor. IAG, Boeing'in uçak teslimatı gecikmelerinden endişe duymuyor ve gerekirse diğer varyantlara geçmeye hazır. Bu durum, Boeing'in yeni Alaska Airlines 737 MAX 9 ile ilgili bir olay da dahil olmak üzere kalite sorunları ve düzenleyici incelemelerle karşılaşmasının ardından geldi. Avrupa'nın bir diğer büyük havayolu şirketi olan Lufthansa'nın, devam eden grevleri çözmek için daha yüksek ücret pazarlığı yaparken 2024 kar marjı hedefini kaçırması bekleniyor. Analistler, güçlü talebe rağmen kapasitenin havayolları için bir sorun olmaya devam ettiğini belirtirken, Air France-KLM CFO'su Steven Zaat sorunun bilet satmak değil, yeterli kapasiteye sahip olmak olduğunu ifade etti. Bernstein analistleri, Air France-KLM'nin dördüncü çeyrek zararının bir defaya mahsus kesinti maliyetlerini ve bir çalışan hisse planının uygulanmasını içerdiğini, ancak havayolu için maliyet azaltma ve marj genişlemesinin devam etmesini beklediklerini belirtti.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.