Hava Durumu

#Aci Customer Experience Global Summit

TOURISMJOURNAL - Aci Customer Experience Global Summit haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Aci Customer Experience Global Summit haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

TAV’ın Dört Havalimanına Prestijli Hizmet Kalitesi Ödülü Haber

TAV’ın Dört Havalimanına Prestijli Hizmet Kalitesi Ödülü

İSTANBUL (İHA) - TAV Havalimanları’nın işlettiği Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Milas-Bodrum ve Üsküp havalimanları, Dünya Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından düzenlenen Havalimanı Hizmet Kalitesi (ASQ) ödüllerinde büyük başarı gösterdi. Yolcu değerlendirmeleriyle belirlenen ödüller, 8-11 Eylül 2025’te Çin’in Guangzhou kentinde düzenlenecek ACI Customer Experience Global Summit kapsamında sahiplerini bulacak. Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes ve Milas-Bodrum havalimanları, kendi kategorilerinde "Avrupa’nın En İyi Havalimanı" ve "Avrupa’nın En Keyifli Havalimanı" ödüllerini kazandı. Ayrıca, İzmir Adnan Menderes, Milas-Bodrum ve Üsküp havalimanları, "Avrupa’nın En Kolay Havalimanı Yolculuğu" kategorisinde öne çıkarken, İzmir Adnan Menderes ve Milas-Bodrum havalimanları "Avrupa’nın En Temiz Havalimanı" ödülüne layık görüldü. Milas-Bodrum Havalimanı ayrıca "Avrupa’nın En Adanmış Personele Sahip Havalimanı" kategorisinde de ödül aldı. TAV Havalimanları Havalimanı İşletmelerinden Sorumlu Grup Başkanı Kürşad Koçak, "TAV Havalimanları olarak bu yıl 25. yılımızı kutluyoruz ve 25 yıldır yolcularımıza en iyi seyahat deneyimini sunma hedefiyle çalışıyoruz. Havalimanı Hizmet Kalitesi ödülleri, doğrudan yolcu değerlendirmeleriyle belirlendiği için bizim için ayrı bir anlam taşıyor. Dört havalimanımızın kendi kategorilerinde dünyanın en iyileri arasında yer almasından gurur duyuyoruz. 25 yılda, sahip olduğumuz insan kaynağı ve bilgi birikimiyle havalimanı işletmeciliğinde küresel ölçekte tercih edilen bir marka haline geldik. Geçtiğimiz sene sekiz ülkede işlettiğimiz 15 havalimanında toplam 107 milyon yolcuya hizmet verdik. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. Uluslararası Havalimanları Konseyi (ACI World) tarafından 2006 yılında oluşturulan ve 110 ülkede 400’den fazla havalimanının katıldığı ASQ programı, yolcu memnuniyetini ölçen en prestijli değerlendirme sistemlerinden biri olarak kabul ediliyor. ASQ ödül sahipleri, dünya genelinde 700 bin yolcunun oylamasıyla seçildi.

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.